کد خبر : 131709
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2022 - 10:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲ و اقتدار» گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه اهر بسته هستند

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲ و اقتدار» گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه اهر

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲ و اقتدار» گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و اقتدار گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در قالب طرح شهید محمد حجازی با اعلام رمز توسط مسئول عملیات سپاه عاشورا

فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و اقتدار گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در قالب طرح شهید محمد حجازی با اعلام رمز توسط مسئول عملیات سپاه عاشورا به مدت دو روز دوم و سوم تیرماه در اهر برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که در این رزمایش سه گردان از سه حوزه با نام‌های بیت المقدس حوزه فتح، بیت المقدس حوزه نصر و کوثر حوزه کوثر سپاه ناحیه اهر حضور داشتند، افزود: در سه مرحله “دفاع از کوی و برزن”، “امداد و نجات” و “مقابله با ناآرامی‌ها” در منطقه عمومی سد ستارخان به تمرین پرداختند.

وی افزود: پیام رزمایش گردان‌های بیت المقدس ۱۲ برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی امید، اقتدار و حضور قدرتمندانه بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب در مقابله با دشمنان بوده و برای دشمنان نیز پیام یاس، ناامیدی و این‌که بسیج و مردم هوشیار بوده و برای نظام و انقلاب پشتیبان هستند و هرموقع برای نظام و انقلاب تهدیدی از طرف دشمنان باشد بسیج با تمام توان آماده مقابله و جوابگویی است. 

سیفی گفت: این رزمایش در ایام کرونا به دلیل وجود مسائل مربوط به آن برگزار نشد و امسال با فروکش کردن کرونا شاهد برگزاری مجدد رزمایش هستیم و در هفته آینده نیز عملیات مشترکی با ناجا برگزار می‌کنیم و سعی خواهیم کرد این سلسله رزمایش‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان از حضور و همکاری مسئولان، اعضای شورای تامین، ادارات خدمات رسان که در برگزاری باشکوه این رزمایش نقش بسزایی داشتند تشکر کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.