کد خبر : 13170
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مارس 2015 - 13:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نجات نفتکش ایرانی از محاصره دزدان دریایی بسته هستند

نجات نفتکش ایرانی از محاصره دزدان دریایی

نجات نفتکش ایرانی از محاصره دزدان دریایی

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز ۳۲ نفر از دزدان دریایی با ۴ فروند قایق و یک لنج  ماهیگیری در محدوده شمال غربی تنگه باب المندب قصد ربایش نفتکش ایرانی را داشتند که نیروی دریایی ارتش آنان را ناکام گذاشت. بنابراین گزارش، ۴ فروند از قایق های دزدان





به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز ۳۲ نفر از دزدان دریایی با ۴ فروند قایق و یک لنج  ماهیگیری در محدوده شمال غربی تنگه باب المندب قصد ربایش نفتکش ایرانی را داشتند که نیروی دریایی ارتش آنان را ناکام گذاشت.

بنابراین گزارش، ۴ فروند از قایق های دزدان دریایی از برد چپ و یک فروند از برد راست به نفتکش ایرانی نزدیک، و قصد تجاوز به کشتی مذکور را داشتند که با اطلاع به موقع به تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش و حضور به موقع این تیم در محل دزدان متواری شدند.

این درگیری به مدت نیم ساعت به طول انجامید و با شلیک پرحجم آتش نیروی دریایی به سمت قایق های دزدان دریایی، آنان را مجبور به فرار کرد.

تعداد حملات دزدان دریایی با وجود آرامی آب‌های آزاد در محدوده خلیج عدن و تنگه باب المندب رو به افزایش بوده و با وجود تعطیلات نوروز در روزهای آغازین سال ۹۴ اما حضور و آمادگی نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن دلیل عمده کاهش خسارات و ناکامی دزدان دریایی به کشتی های تجاری و نفتکش به شمار می رود.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.