کد خبر : 131641
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 ژوئن 2022 - 9:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حل مشکلات حاشیه نشینی اولویت اصلی مسئولان اهر/نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها + عکس بسته هستند

حل مشکلات حاشیه نشینی اولویت اصلی مسئولان اهر/نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها + عکس

حل مشکلات حاشیه نشینی اولویت اصلی مسئولان اهر/نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها + عکس

به مناسبت هفته قوه قضاییه، در روز اول تیرماه، جمعی از قضات و کارکنان دادگستری اهر در سه گروه، در  مساجد حاشیه شهرستان اهر ، در جریان مسائل و مشکلات حقوقی و غیر حقوقی، ساکنان حاشیه شهر قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، در این بازدید ها گروهی از قضات و کارکنان دادگستری به

به مناسبت هفته قوه قضاییه، در روز اول تیرماه، جمعی از قضات و کارکنان دادگستری اهر در سه گروه، در  مساجد حاشیه شهرستان اهر ، در جریان مسائل و مشکلات حقوقی و غیر حقوقی، ساکنان حاشیه شهر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، در این بازدید ها گروهی از قضات و کارکنان دادگستری به سرگروهی رئیس دادگستری حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نظری، گروه دیگر به سرگروهی دادستان عمومی و انقلاب اهر علی فاضلی و گروه دیگر نیز به سرگروهی مردانی رئیس شعبه حقوقی، ضمن بازدید سه ساعته و استماع مشکلات مردم در همه موارد، دستورات مقتضی صادر شد.

همچنین با پیگیری رئیس دادگستری به همراه شهردار اهر در قسمت حاشیه جاده آذغان حضور یافته و در جریان مشکلات به وجود آمده در خصوص آسفالت ریزی، آبیاری فضای سبز و پارک های حاشیه شهر قرار گرفتند.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز در خصوص مرمت و بهسازی مساجد، فنس کشی قبرستان هایی که حصار و دیوار مناسب ندارند جهت جلوگیری از ورود حیوانات، نظارت مستمر مسئولین بر عملکرد نانوایی ها، دستوراتی صادر کردند و در زمینه مشکلات مربوط به تصفیه خانه های آب و فاضلاب، برق رسانی  حاشیه نشین های شهرستان، به مراجع مربوطه، از طرف مقامات قضایی دستورات مقتضی صادر گردید.

عکس:مجتبی بایبوردی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.