کد خبر : 131477
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 ژوئن 2022 - 21:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات آسفالت ریزی و بهسازی ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر بسته هستند

آغاز عملیات آسفالت ریزی و بهسازی ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر

آغاز عملیات آسفالت ریزی و بهسازی ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر

با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی عملیات آسفالت ریزی مسیر روستای دوشتور تا ساری خانلو به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده نماینده مردم

با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی عملیات آسفالت ریزی مسیر روستای دوشتور تا ساری خانلو به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس گفت: با توجه به اینکه منطقه دوشتور و ورگهان قطب تولید محصولات باغی و کشاورزی در شهرستان اهر می باشد و به منظور اینکه کشاورزان و باغداران این منطقه بتوانند محصولات تولیدی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به بازار‌های عرضه و سردخانه‌ها برسانند این پروژه به طول ۸ کیلومتر آسفالت ریزی می‌شود تا با اتصال به استان اردبیل از مسیر مشیکن شهر تردد اهالی این منطقه با سهولت انجام گیرد.

انتظار می‌رود تا در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از اتمام فصل کاری تمامی این مسیر‌ها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شود.

آقای علیزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این بازدید گفت: به برکت سفر دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی راه‌های روستایی استان اعتبار لحاظ گردیده که برحسب شاخص‌های هر منطقه و درصد برخورداری و بنا به اولویت هزینه خواهد شد.

برای بهسازی و آسفالت ریزی را‌ه های ارتباطی شهرستان اهر نیز ۱۲۰ میلیارد تومان قرار بسته شده که باتوجه به اولویت مسیر‌ها در اسرع وقت عملیات بهسازی و آسفالت ریزی صورت خواهد گرفت. باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.