کد خبر : 131416
تاریخ انتشار : جمعه 17 ژوئن 2022 - 12:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که اختلاف بین عشایر و روستائیان اهر را تشدید کنند بسته هستند

برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که اختلاف بین عشایر و روستائیان اهر را تشدید کنند

برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که اختلاف بین عشایر و روستائیان اهر را تشدید کنند

دادستان عمومی و انقلاب اهر از برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که بخواهند اختلاف بین عشایر و روستائیان اهر را تشدید کنند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، علی فاضلی در جمع مسئولان شهرستان اهر ضمن تاکید بر رسیدگی سریع به اختلاف بین عشایر کوچ نشین و روستائیان گفت: با توجه به فرا

دادستان عمومی و انقلاب اهر از برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباشی که بخواهند اختلاف بین عشایر و روستائیان اهر را تشدید کنند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، علی فاضلی در جمع مسئولان شهرستان اهر ضمن تاکید بر رسیدگی سریع به اختلاف بین عشایر کوچ نشین و روستائیان گفت: با توجه به فرا رسیدن زمان کوچ عشایر و تعیین حد و حدود چرا و اتراق عشایر در مناطق مرتعی و ییلاقی این شهرستان لازم است نسبت به تعیین ممیزی و حد و حدود مناطق اتراقی و چرای دامهای آنها هرچه سریع تر اقدام شود.

وی از جمله اهداف اصلی ممیزی را شناسایی دامداران واقعی و مراتعی برای اجرای تبصره یک ماده ۳ قانون حفاظت از بهره برداری از جنگل ها و تعیین حدود قانونی و رفع مشکلات و موانع می باشد.

فاضلی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد درگیری هایی بین روستاییان و عشایر در مناطق ییلاقی شهرستان اهر هستیم که باید مسئولان ذیربط برای مقابله با این درگیری ها و تعیین تکلیف حد و حدود عشایر و روستاییان سریعا وارد عمل شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اهر افزود: متاسفانه در درگیری های بین عشایر و روستاییان منطقه گروهی از اراذل و اوباشی نیز با دریافت مبالغی باعث تشدید درگیری های بین این قشر از مردم جامعه می شوند.

وی ضمن هشدار جدی به اراذل و اوباشی که بخواهند موجبات بی نظمی، تحمیل جرایم تمامیت جسمانی اشخاص و تشدید اختلاف بین عشایر و روستائیان را فراهم نمایند گفت: اراذل و اوباش مطمئن باشند دستگاه قضایی به شدت با این گروه ها برخورد کرده و حتی به عنوان مفسد فی الارض مجازات خواهند شد.

فاضلی در ادامه همچنین با انتقاد از برخی روسای ادارات که از بیت المال و دولت رزق و روزی می خورند و از اموال بیت المال برای منافع شخصی، کاندیداتوری و تبلیغات استفاده می کنند گفت: دستگاه قضایی با کسی تعافی نداشته و هر رئیسی که بخواهد از بیت المال برای منافع شخصی، کاندیداتوری و غیرع استفاده نماید برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی همچنین به برخورد جدی دستگاه قضایی با مسئولانی که بخواهند از محل کار خود ترک فعل کنند نیز خبر داد و افزود: در صورتی که مدیران و مسئولان ادارات به وظایف قانونی خود عمل نکنند مطابق قانون اهمال و سهل انگاری شناخته شده و برابر ماده ۵۹۸ به عنوان تصرف غیر قانونی تلقی شده و با آنها مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.