کد خبر : 131322
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 ژوئن 2022 - 8:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استخدام و اشتغال جدید ۳۵۲ نفری در مجتمع مس انجرد بسته هستند

استخدام و اشتغال جدید ۳۵۲ نفری در مجتمع مس انجرد

استخدام و اشتغال جدید ۳۵۲ نفری در مجتمع مس انجرد

مدیر عامل معدن مس انجرد از انتشار فراخوان استخدامی برای جذب ۳۵۲ نفر در ۴۴ بند و رشته های مرتبط و متناسب با نیاز این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، دکتر مهدی محمدی فاضل در گفتگویی افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه کارآفرینی و اشتغال و تحقق

مدیر عامل معدن مس انجرد از انتشار فراخوان استخدامی برای جذب ۳۵۲ نفر در ۴۴ بند و رشته های مرتبط و متناسب با نیاز این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، دکتر مهدی محمدی فاضل در گفتگویی افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه کارآفرینی و اشتغال و تحقق شعار سال این مجموعه عظیم معدنی تمامی تلاش خود را بکار بسته تا در فراهم کردن زمینه برای جذب جوانان منطقه در رشته های فنی و تخصصی همچنانکه در گذشته اعلام شده بود جامه عمل بپوشاند.

وی افزود در همین راستا و برای توسعه فعالیتهای مجتمع مس انجرد با بهره گیری از نیروهای متخصص و زمینه برای اشتغال پایدار برای جوانان منطقه با انتشار آگهی استخدام از طریق آزمون های تخصصی اقدام به جذب نیرو خواهد کرد.

مدیرعامل مس انجرد به توسعه فازهای بعدی این مجتمع نیز اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود با حمایت مسئولین استان و شهرستان شاهد اقدامات زیربنایی برای توسعه فعالیت های شرکت، افزایش تولید و به تبع آن جذب تعداد قابل توجهی از جوانان جویای کار و متخصص منطقه متناسب با نیاز مان باشیم.

وی در پایان همکاری و همراهی مردم و مسئولین را در تحقق این امر موجب دلگرمی مجموعه مدیریت و پرسنل ای مجموعه دانست و از حمایت های ویژه مسئولین استان و شهرستان و مردم فهیم و شهرستان و اهالی روستاهای همجوار تشکر و قدردانی کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.