کد خبر : 131162
تاریخ انتشار : شنبه 11 ژوئن 2022 - 10:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری اهر بسته هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری شهرستان اهر خبر داد.

مصطفی قربان موحد

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری اهر

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب شهری اهر

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، محمد خانی در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: این اعتبار در راستای توسعه و تحت پوشش قرار دادن تمام نقاط شهری به شبکه فاضلاب می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع تر مقدمات انتخاب پیمانکار توسط مسئولان ذیربط مشخص و تا دو سال آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم. وی با اشاره

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، محمد خانی در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: این اعتبار در راستای توسعه و تحت پوشش قرار دادن تمام نقاط شهری به شبکه فاضلاب می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع تر مقدمات انتخاب پیمانکار توسط مسئولان ذیربط مشخص و تا دو سال آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهر تبریز از نظر توسعه شبکه فاضلاب شهری دومین شهر کشور می‌باشد، گفت: شهرهای اهر و سراب بالاترین سطح پوشش شبکه فاضلاب شهری را دارند که از طرف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری اهر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص می‌یابد.

خانی، در خصوص توسعه و اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر نیز افزود: به زودی این پروژه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه اجرای این طرح به اعتبار کلان نیاز دارد، سعی خواهیم کرد اعتبار مورد نیاز را تهیه و نسبت به توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب اهر گام های عملی برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: در شهرستان اهر ۲۰ درصد جمعیت به لحاظ این‌که در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند از پرداخت هزینه معاف هستند که امیدواریم این تعداد افزایش یابند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.