کد خبر : 130625
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 می 2022 - 12:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهر تا ۳ سال آینده شاهد احداث هتل خواهد بود بسته هستند

اهر تا ۳ سال آینده شاهد احداث هتل خواهد بود

اهر تا ۳ سال آینده شاهد احداث هتل خواهد بود

مدیرعامل گروه کارخانجات شرکت تولیدی مهر اصل گفت: اهر تا سه سال آینده صاحب هتل با تمام تجهیزات به روز خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سیاوش مقیمی نیز در بازدید فرماندار و روسای ادارات شهرستان اهر از معدن مس انجرد با اشاره به اخذ مجوزها و صدور پروانه احداث هتل در شهرستان اهر

مدیرعامل گروه کارخانجات شرکت تولیدی مهر اصل گفت: اهر تا سه سال آینده صاحب هتل با تمام تجهیزات به روز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سیاوش مقیمی نیز در بازدید فرماندار و روسای ادارات شهرستان اهر از معدن مس انجرد با اشاره به اخذ مجوزها و صدور پروانه احداث هتل در شهرستان اهر نیز گفت: این شرکت با سرمایه اولیه ۱۵۰۰ میلیارد ریال آماده است با انتخاب پیمانکار واجد شرایط تا دوهفته آینده عملیات ساخت این هتل را آغاز کند و ظرف سه سال این پروژه را به صورت طبقاتی با کلیه تجهیزات لازم تحویل دهد.   

وی بر توسعه و پیشرفت جدی این شرکت در راستای عمل به تعهدات خود در دو حوزه تولیدی و معدنی تاکید کرد و گفت: به زودی شاهد رشد و توسعه  فعالیت این شرکت در عرصه تولید و معدن خواهیم بود.

مقیمی هم‌چنین از حمایت مالی و تبلیغات شرکت تولیدی مهر اصل در برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره ملی ورنی در شهرستان اهر نیز خبر داد و افزود: برای معرفی بیشتر محصول ورنی و صنایع دستی منطقه ارسباران و شهرستان اهر برای مسافران و مهمانان آمادگی داریم با ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در یکی از طبقات هتل زمینه توسعه و معرفی این محصول منحصر به فرد و سایر محصولات صنایع دستی را فراهم کنیم.

وی از واریز یک درصد سود معادن در راستای توسعه روستاها، حمایت مالی برای ایجاد پارک ویژه بانوان و مادران و کمک به نوسازی و مرمت جاده‌های روستایی منتهی به معدن مس انجرد و غیره در شهرستان اهر نیز خبر داد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.