کد خبر : 130579
تاریخ انتشار : شنبه 21 می 2022 - 11:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی، ورزشی شیور در اهر بسته هستند

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی، ورزشی شیور در اهر

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی، ورزشی شیور در اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی، ورزشی شیور در این شهرستان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در مراسم اولین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری منطقه شیور در روستای جوبند شهرستان اهر برگزاری این جشنواره را گامی مهم در ایجاد دبیرخانه دائمی

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی، ورزشی شیور در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در مراسم اولین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری منطقه شیور در روستای جوبند شهرستان اهر برگزاری این جشنواره را گامی مهم در ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره زیر نظر اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد. 

وی گفت: در این دبیرخانه باید سیاست گذاری های لازم انجام و این روستا را به عنوان روستای پایلوت انتخاب و انشاالله در سال های آتی این جشنواره باشکوه تر از امسال ادامه یابد و در کنار این جشنواره، استارت ورزش هایی که از گذشتگان به یادگار مانده از جمله اسب دوانی، پرورش اسب اصیل منطقه، چوگان بازی و غیره از این جشنواره آغاز شود.

نماینده مردم اهر و هریس در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت جاده منتهی به روستای جوبند و روستاهای اطراف از فرماندار خواست با تشکیل جلسات مختلف با شرکت مهر اصل هرچه سریع تر نسبت به تکمیل آسفالت جاده منتهی به این روستا و روستاهای اطراف از محل مسئولیت های اجتماعی این شرکت اقدامات اساسی انجام دهند.

وی از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نیز خواسته در توسعه و تعمیم اماکن گردش پذیر در منطقه اقدامات اساسی صورت گیرد.

محرم زاده از بنیاد مسکن نیز خواست روستای جوبند به عنوان روستای پایلوت انتخاب و کلیه کوچه ها و خیابان این روستا سنگفرش و آسفالت ریزی انجاد دهد.

وی در ادامه گفت: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم مقدمات سفر وزیر به شهرستان اهر انجام و امیدواریم با همراهی و کمک مسئولین جشنواره ملی ورنی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شود.

محرم زاده همچنین افزود: در این دیدار خواستار توجه ویژه وزیر به مشکلات جوانان خصوصا در اشتغال، تحصیلی، ازدواج، توسعه ورزش روستایی، رسیدگی به هزینه اجاره ورزشگاه های اهر و غیره شد. 

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.