کد خبر : 130495
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 می 2022 - 10:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در اهر بسته هستند

توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در اهر

توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در اهر

فرمانده سپاه اهر از توزیع ۱۳۰۰ بسته‌ معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگویی، از توزیع ۱۳۰۰ بسته‌ معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد

فرمانده سپاه اهر از توزیع ۱۳۰۰ بسته‌ معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگویی، از توزیع ۱۳۰۰ بسته‌ معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد هزار و سیصد بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که در اثر ویروس کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند برشمرد و افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل روغن نباتی، مرغ، برنج، خرما جمعا با هزینه ۵۲۰ میلیون تومان امروز در بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

سیفی، همچنین از توزیع ۱۲۰۰ بسته کمک معیشتی طی ۱۰ روز گذشته نیز خبر داد و گفت: مجموعاً در این ۱۰ روز ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

فرمانده سپاه افزود: سپاه و بسیج از زمان آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا با اجرای رزمایش های مختلف کمک مومنانه، طرح ملی حاج قاسم سلیمانی و… در کنار همشهریان برای مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فعالیت داشته و تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس این تلاش ها ادامه خواهد داشت.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا و ایکنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.