کد خبر : 130389
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 می 2022 - 11:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت اجرای فاز دوم توسعه تصفیه خانه فاضلاب اهر بسته هستند

ضرورت اجرای فاز دوم توسعه تصفیه خانه فاضلاب اهر

ضرورت اجرای فاز دوم توسعه تصفیه خانه فاضلاب اهر

فرماندار اهر بر ضرورت اجرایی شدن فاز دوم تصفیه خانه این شهرستان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه‌ی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اهر گفت: با توجه به حجم زیاد ورودی فاضلاب شهری به تصفیه خانه فاضلاب و نبود ظرفیت مناسب این تصفیه خانه برای پذیرش این حجم

فرماندار اهر بر ضرورت اجرایی شدن فاز دوم تصفیه خانه این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه‌ی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اهر گفت: با توجه به حجم زیاد ورودی فاضلاب شهری به تصفیه خانه فاضلاب و نبود ظرفیت مناسب این تصفیه خانه برای پذیرش این حجم از ورودی  فاضلاب ضروریست برای ارتقاء ظرفیت این تصفیه خانه اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی، بر مدیریت جدی از منابع آبی شهرستان اهر تاکید کرد و افزود: سد ستارخان یکی از ظرفیت‌های مهم آبی این شهرستان بوده که متاسفانه بر اثر برداشت غیر اصولی و بدون برنامه، سطح آبی این سد در حال کاهش است. 

غنی‌زاده گفت: برای مقابله با کم آبی و بحران آب در شهرستان اهر مسئولان ذیربط اجازه هرگونه بهره برداری و برداشت غیرقانونی از ذخایر آبی این شهرستان را برای سودجویان ندهند.

وی، اصلاح الگوی مصرف و آموزش بهینه صرفه‌جویی در مصرف آب را از راه‌های مقابله با بحران آب و حفظ ذخایر آبی برشمرد و بر رسیدگی و اجرای جدی مسئولان به این امر تاکید کرد. 

فرماندار اهر در ادامه از انسداد ۱۵۰ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با هرگونه برداشت‌های غیرمجاز از منابع آبی و حفر چاه‌های غیرمجاز برخورد قانونی خواهد شد. 

.

حجت الاسلام محمد علی نظری رئیس دادگستری اهر

رئیس دادگستری اهر نیز در این جلسه بر ضرورت ساماندهی بستر رودخانه اهرچای و به‌سازی خطوط انتقال آب سد ستارخان برای سهولت آب رسانی و مقابله با هدر رفت آب در مسیر پایاب این سد تاکید کرد.

#اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری همچنین افزود: برای مقابله با هرگونه بحران و کم آبی لازم است از توسعه باغات غیرمجاز در شهرستان اهر جلوگیری شود و در این راستا دستگاه قضایی آماده همکاری با مسئولان ذی‌ربط می‌باشد.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.