کد خبر : 130287
تاریخ انتشار : شنبه 7 می 2022 - 14:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دولت وقت را تلف نکند و نتایج حضور خود را به رخ بکشد/ وضعیت سرگرمی در آذربایجان شرقی خوب نیست! بسته هستند

دولت وقت را تلف نکند و نتایج حضور خود را به رخ بکشد/ وضعیت سرگرمی در آذربایجان شرقی خوب نیست!

دولت وقت را تلف نکند و نتایج حضور خود را به رخ بکشد/ وضعیت سرگرمی در آذربایجان شرقی خوب نیست!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امکانات تفریح، سرگرمی و نشاط‌آوری برای مردم و جوانان را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: در حوزه سرگرمی وضعیت استان آذربایجان‌شرقی خوب نیست! به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، عزت‌الله ضرغامی در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: دولت در ابتدای شروع به کار مسائل زیادی داشته و بخش

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امکانات تفریح، سرگرمی و نشاط‌آوری برای مردم و جوانان را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: در حوزه سرگرمی وضعیت استان آذربایجان‌شرقی خوب نیست!

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، عزت‌الله ضرغامی در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: دولت در ابتدای شروع به کار مسائل زیادی داشته و بخش زیادی از درآمدهای دولت به میزان چند صد همت باید صرف بدهی‌های گذشته شود، اما نباید همه مسائل را به گردن گذشتگان بیندازیم، بلکه مشکلات کشور باید هدایت و رفع شود و مردم صادقانه در جریان همه مسائل قرار گیرند.

وی افزود: مقام معظم رهبری ماموریت راهبردی مسئولان سیاسی و امنیتی کشور را مشخص کرده و همواره به بنده تذکر دادند در برنامه‌های رسانه ملی در ایامی که فتنه جولان می‌دهد و انقلاب را با چالش جدی مواجه می‌کند مرزبندی بین مردم معترض و کسانی که ناراحتند با آن عواملی که در راس فتنه دنبال کار دیگری هستند، روشن شود.

ضرغامی با بیان اینکه به هر حال مشکلات داریم و هرچه جلو می‌رویم باید این مشکلات ارزیابی و رفع کنیم، افزود: مردم به‌ویژه وقتی توجیح نباشند حق دارند اعتراض کنند و از دولتی که به او دل بسته‌اند دلگیر باشند؛ توقعات مردم به درستی از دولت انقلابی گسترده و فراوان است و انتظار می‌رود دولت وقت را تلف نکند و نتایج حضور خود را به رخ بکشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ادامه داد: آقای رئیسی به این موضوع توجه دارند و جدیت و پیگیرهای لازم را اعمال می‌کنند؛ به هر حال باید در مورد جریانات سیاسی بعضا منحطی که بسیاری از گرفتاری‌ها نتیجه رفتار و مدیریت آنهاست به‌درستی روشنگری کنیم.

ضرغامی اذعان داشت: پیوست رسانه‌ای در همه اقداماتی که دولت انجام می‌دهد بسیار مهم است و هر کاری می‌شود، باید پیوست رسانه‌ای روشنی داشته باشد که در غیر این صورت راه به جایی نخواهیم برد؛ به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی و توانمندی سایبری از اختراع الکتریسیته هم برتر است.

این مسوول مدعی شد: شبکه‌های خارجی با برنامه‌ریزی بیشتر و تمرکز بر فضای مجازی و استخدام توانمندی‌های شناخته شده از ظرفیت‌های داخلی استفاده و عرصه را بر انقلاب تنگ می‌کنند.

وی اذعان داشت: استان آذربایجان‌شرقی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سرآمد بوده و به لحاظ ظرفیت‌هایی که دارد جزو استان‌های اول است که می‌تواند ماموریت‌های ما را محقق کند.

ضرغامی تاکید کرد: امروزه اقتصاد پایدار روی گردشگری می‌چرخد؛ زمان اشتغال فیزیکی کاهش می‌یابد اما زمان گردشگری، تفریح و سرگرمی به‌واسطه نیازی که بشر دارد همواره حفظ می شود و مرتبا افزایش می‌باید و اقتصاد دنیا به این سمت حرکت می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد دلاری قطر برای بازی‌های جام جهانی اذعان داشت: قطر برای اصل موضوع یعنی گردشگری سرمایه‌گذاری می‌کند؛ چراکه گردشگری می‌تواند مهم‌ترین عامل پیشرفت اقتصادی و پیشران بسیاری از مشاغل دیگر باشد.

در حوزه پذیرایی وضع استان بد نیست اما باید بهتر شود

این مسئول متذکر شد: در مورد استان آذربایجان‌شرقی در حوزه گردشگری مراکز اقامتی، خدمات و سرویس‌های پذیرایی و زمینه‌های سرگرمی و تفریح در طول این سال‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که خود مردم استان انجام دادند، قابل توجه بوده، بیش از ۳۰ هتل چند ستاره در حال اجراست و استان از بحران مرکز اقامتی عبور کرده؛ در حوزه پذیرایی وضع استان بد نیست اما باید بهتر شود.

وی، امکانات تفریح، سرگرمی و نشاط‌آوری برای مردم و جوانان را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: در حوزه سرگرمی وضعیت استان آذربایجان‌شرقی خوب نیست!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه گردشگری دریایی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های گردشگری خواند و از تصویب سوخت یارانه‌ای برای شناورهای تفریحی خبر داد.

ضرغامی تاکید کرد: بسیاری از مسائل سیاسی و امنیتی از طریق توسعه گردشگری قابل حل است؛ چراکه می‌تواند با از بین بردن مرزبندی‌های بی‌ربط به ایجاد پیوند میان مردم و وحدت کمک کند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.