کد خبر : 130162
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2022 - 20:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رشد و شکوفایی کشور در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان است بسته هستند

رشد و شکوفایی کشور در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان است

رشد و شکوفایی کشور در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان است

امام‌ جمعه اهر، رشد و شکوفایی کشور را در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان و تولید ملی برشمرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته‌ی کار و کارگر و هفته‌ی معلم گفت: توسعه، رشد و شکوفایی کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و…

امام‌ جمعه اهر، رشد و شکوفایی کشور را در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان و تولید ملی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته‌ی کار و کارگر و هفته‌ی معلم گفت: توسعه، رشد و شکوفایی کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و… منوط به  تولید، خصوصاً تولید دانش بنیان است که در این راستا باید مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: نقش کارگران در تولید همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و لازم است مسئولان نیز در تکریم و حل مشکلات این قشر از جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.

حجت الاسلام حاجی زاده از مسئولان خواست علاوه بر رسیدگی به مشکلات این قشر زحمتکش جامعه، در رابطه با رفاه و پرداخت به موقع حق‌ و حقوق کارگران اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری(ره) و روز معلم، گفت: سالروز شهادت این بزرگوار به‌عنوان روز معلم نام‌گذاری شده است و این حاکی از ارزش معلم و اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه است. 

امام جمعه اهر افزود: باید توجه کنیم که در حال حاضر از نظر وجود نیروی انسانی، نیروی کارآمد و متخصص، کاردان و متعهد جامعه دچار مشکل شده است و لازم است معلمین، مراکز عالی و حوزه‌های علمیه برای تعلیم و تربیت اینگونه نیروهای کارآمد، متخصص اقدام کنند.

وی گفت: شهید مطهری شخصیتی اسلام‌شناس، زمان‌شناس، جریان شناس و دشمن‌شناس بود که امیدوارم در نظام جمهوری اسلامی معلمین نیز معلم تراز نظام جمهوری اسلامی باشند.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.