کد خبر : 130159
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2022 - 10:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محمدباقر خانی به عنوان شهردار اهر معرفی شد بسته هستند

محمدباقر خانی به عنوان شهردار اهر معرفی شد

محمدباقر خانی به عنوان شهردار اهر معرفی شد

رئیس شورای اسلامی اهر گفت: در جلسه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ که در دفتر شورای اسلامی برگزار شد محمد باقرخانی به عنوان شهردار اهر معرفی گردید. ابوالفضل رضائی فرد در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود:  در جلسه که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهر برگزار شد در دور اول رأی گیری از بین کاندیداهای

رئیس شورای اسلامی اهر گفت: در جلسه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ که در دفتر شورای اسلامی برگزار شد محمد باقرخانی به عنوان شهردار اهر معرفی گردید.

ابوالفضل رضائی فرد در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال افزود:  در جلسه که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهر برگزار شد در دور اول رأی گیری از بین کاندیداهای مطرح شده آقایان محمدباقر خانی، فیروز آذری فر و جعفر کربلایی زاده به ترتیب محمدباقر خانی ۳ رای، فیروز آذری فر ۳ رای و جعفر کربلایی زاده با یک رای از ۷ رای مأخوذه را کسب و به دلیل عدم رسیدن آرا به حد نصاب این رای گیری به دور دوم کشیده شد.

وی گفت: در مرحله دوم رای گیری (تعرفه دوم) برگه های خام رأی ممهور به مهر شورا به کل اعضا شورا تحویل و بعد از رای گیری محمدباقر خانی با ۴ رای، فیروز آذری فر با ۳ رای کسب و در نهایت محمدباقر خانی با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی اهر به عنوان شهردار کهن شهر معرفی و مقرر گردید جهت سیر مراحل قانونی برای مراجع ذیربط معرفی شوند.

گفتنی است: محمدباقر خانی متولد ۱۳۵۳ و اهل روستای ینگجه بخش خاروانا شهرستان ورزقان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.