کد خبر : 130130
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 12:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران امسال برگزار می‌شود بسته هستند

شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران امسال برگزار می‌شود

شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران امسال برگزار می‌شود

آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد در سال جاری جزو اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوده و پیگیری برگزاری این جشنواره مهم ملی هستیم. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سیدقاسم ناظمی

آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد در سال جاری جزو اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوده و پیگیری برگزاری این جشنواره مهم ملی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سیدقاسم ناظمی اظهار کرد: تئاتر کوتاه ارسباران که به یک برند برای شهر اهر تبدیل شده است، طی ۱۵ دوره گذشته به عنوان ظرفیت مهم و مثبتی در جهت ارتقای سطح فرهنگ و هنر استان شناخته می‌‎شود.

وی افزود: این رویداد محلی و منطقه‌ای که به صورت تئاتر خیابانی برگزار می‌شود، یک نوع تازگی برای فضای فرهنگ داشته و شهر اهر نیز به عنوان شهر خلاق تئاتر در کشور شناخته می‌شود.

وی با بیان این‌که جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران باید سالیانه حداقل در سطح ملی برگزار شود، ادامه داد: گروه‌های مختلف نمایشی از سراسر کشور طی سالیان گذشته در این جشنواره شرکت کرده و استقبال خوبی از آن شده است و حتی در افتتاح دوره پانزدهم این جشنواره در سال گذشته نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهر حضور داشت. 

ناظمی با اشاره به صحبت‌های وزیر فرهنگ در خصوص ظرفیت تبدیل این جشنواره ملی به جشنواره بین المللی، گفت: بین المللی شدن جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران به یکسری استانداردها و ظرفیت بندی‌هایی مثل محل‌های اجرا، تجعهیزات نمایشی و … لازم دارد که همکاران در حالی بررسی این ظرفیت‌ها هستند.

وی تاکید کرد: فراخوان شانزدهمین دوره این جشنواره سراسری قرار است بعد از ماه مبارک رمضان انتشار یابد.ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.