کد خبر : 12947
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 مارس 2015 - 18:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴

فال روز چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴

فروردین: شرایط امروز شما را به یک زندگی پر انرژی با یک برنامه شفاف می برد. برنامه های مشترک یا مسئولیت های حرفه ای باید در اولویت باقی بماند. با وجو تمام موانع آماده باشید تا تمام وظایف خود را انجام دهید. در غیر این صورت؛ رشد حرفه ای در کار برای شما به زودی

فروردین:

شرایط امروز شما را به یک زندگی پر انرژی با یک برنامه شفاف می برد. برنامه های مشترک یا مسئولیت های حرفه ای باید در اولویت باقی بماند. با وجو تمام موانع آماده باشید تا تمام وظایف خود را انجام دهید. در غیر این صورت؛ رشد حرفه ای در کار برای شما به زودی میسر نخواهد بود.

اردیبهشت:

امروز شما دیدگاه خوبی دارید اما اجرای ایده های شما ممکن است وظایف شما را دشوار کند. ممکن است در راه اجرای ایده های خود شما موانع سازمانی و فنی مانند مشکلات حقوقی و عوامل نامطلوب بشری داشته باشید. ممکن است برخیمشکلات با همکاران خارجی خود داشته باشید.

خرداد:

مشکلات در زندگی عشقی شما حاد تر می شود. ممکن است مشکلاتی در تماسهای کاری و فعالیت های خلاقانه شما وجود داشته باشد. تفاوت در طرح ها، عادات و سبک روشهای شما ممکن است ریشه همه مشکلات شما باشد. عدم تمایل شما به مصالحه ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی در محیط کار شما شود.

تیر:

در این روز شما باید آخرین انرژی خود را جمع کنید و در نهایت از خط پایانی که از آن جدا شده بودید عبور کنید. به خواسته های خود گوش کن، ندای درون به شما می گوید که کادم جهت را انتخاب کنی.

مرداد:

امروز روز امتحان دیگری برای شما می باشد. این بار شما را تشویق می کنیم که مهارت های خود را در برخورد با مشکلات سخت به نمایش بگذارید.

شهریور:

به خودتان شک نکنید، شما درک درستی از آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد دارید. موانعی شما مجبور خواهد کرد که با مشکلات مالی سر و کار داشته باشید. تلاش شجاعانه شما همه چیز را تغییر می دهد.

مهر:

ممکن است شما به خاطر اعمال دیگران اذیت شوید یا به علت جزئیات یک وضعیت عصبی شوید. بسیاری از افراد متولد این ماه ممکن است یک پاسخ محکم به خانواده یا شیوه کاری خود بدهند که باعث می شود شما احساس کنید که ای کاش همه چیز دوباره از نو شروع می شد.

آبان:

امروز روز سختی خواهد بود بیشتر احتیاط کنید، صبر کنید تا همه چیز آرام شود. ممکن است مشکلاتی بر سر راه شما وجود داشته باشد. شما باید در رفع این مشکلات استقامت داشته باشید و کمتر گله کنید.

آذر:

ممکن است شما فورا مجبور شوید تا پول خرج کنید. اگر شما احساس می کنید که درآمد شما از منبع مالی اصلیتان کافی نمی باشد، شما باید شیوه مدیریتی بودجه خود را تغییر دهید.

دی:

ممکن است شما در این روز یک کار خطا داشته باشید و ممکن است تحت تاثیر احساسات و نیروهای خارجی همان اشتباه را تکرار کنید.این روز ، روز سختی برای شما می باشد اگر شما بر روی زندگی حرفه ای یا املاک و مستغلات خود کار کنید.

بهمن:

مسائل حرفه ای و سلامت در اولویت امروز شما قرار دارد. تمرکز خود را بری روی هر چیزی که مستقیم یا غیر مستقیم بر شما اثر می گذارد بگذارید و خود را بازبینی کنید یا سعی کنید که در حرفه خود تخصص تان را تقویت کنید. اگر اگر شما مجبور هستید به طور ناگهانی روابط لذت بخش خود را پایان دهید یا یک پیشنهاد شگفت انگیز را نپذیرید، شما باید حس فداکاری را در خود پیدا کنید.

اسفند:

یک روز مناسب برای آزمایش اهداف با یک برنامه روشن که از قبل طراحی شده می باشد. شاید شما باید در یک رویداد برای ارتقاء در یک جامعه یا تیم برگزار شده است شرکت کنید. اگر مسائل آینده بیشتر از حال حاضر اهمیت دارد، شما قادر خواهید بود که نکات منفی و مثبت انتخاب خود را ارزیابی کنید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.