کد خبر : 12814
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 مارس 2015 - 9:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرانسه عضو بدجنس ۱+۵ است/انعقاد قرارداد اقتصادی با فرانسه مغایر اهداف کشور است بسته هستند

فرانسه عضو بدجنس ۱+۵ است/انعقاد قرارداد اقتصادی با فرانسه مغایر اهداف کشور است

فرانسه عضو بدجنس ۱+۵ است/انعقاد قرارداد اقتصادی با فرانسه مغایر اهداف کشور است

به گزارش اهروصال، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره عدم موضع‌گیری مسئولان در برابر کاخ الیزه و انعقاد قرارداد جدید با پژو اظهارداشت: معمولاً در سیاست خارجی، تعاملات و روابط حوزه‌های مختلف بین کشورها به ویژه اقتصادی و فرهنگی تحت تاثیر شدید مراودات سیاسی کشورهاست. وی گفت: وقتی کشوری مواضع

به گزارش اهروصال، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره عدم موضع‌گیری مسئولان در برابر کاخ الیزه و انعقاد قرارداد جدید با پژو اظهارداشت: معمولاً در سیاست خارجی، تعاملات و روابط حوزه‌های مختلف بین کشورها به ویژه اقتصادی و فرهنگی تحت تاثیر شدید مراودات سیاسی کشورهاست.

وی گفت: وقتی کشوری مواضع خصمانه علیه کشور دیگری اعمال می‌کند قطعا روی تعاملات اقتصادی و فرهنگی آن دو کشور اثر می‌گذارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه از اهرم مجازات اقتصادی هم معمولاً کشورها استفاده می‌کنند تا مواضع سیاسی طرف مقابل را در جهت موضع خود هدایت کنندف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر سیاست‌های مستقل مورد تحریم کشورهای غربی است.

وی تأکید کرد: در شرایطی که فرانسوی‌ها مواضع خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دارند و از اعضای بدجنس ۱+۵ در مذاکرات هستند و در سر راه آن موانع جدی ایجاد کرده و همخوانی با صهیونیست‌ها دارند توافق اقتصادی بین ایران و فرانسه آن هم در حوزه تولید اتومبیل و وسایل نقلیه که باید به سمت استقلال پیش برویم جای تردید داشته و مغایر با اهداف کشورمان است.

نقوی با تأکید بر اینکه فرانسوی‌ها مواضع خصمانه و شیطنت‌آمیز علیه کشور ما دارند، یادآورشد: انعقاد قرارد ایران با پژو کمک اقتصادی به منافع آنهاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: تا زمانی که به یک توافق خوب در مذاکرات و همچنین اصلاح مواضع‌ غربی‌ها دست پیدا نکرده‌ایم نباید هیچ توافق اقتصادی صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

source

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.