کد خبر : 128077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 ژانویه 2022 - 14:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیش از ۸۰ درصد جرائم سرقت در شهرستان های اهر و هوراند منجر به کشف شده است بسته هستند

بیش از ۸۰ درصد جرائم سرقت در شهرستان های اهر و هوراند منجر به کشف شده است

بیش از ۸۰ درصد جرائم سرقت در شهرستان های اهر و هوراند منجر به کشف شده است

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: بیش از ۸۰ درصد جرائم منجر به سرقت با تلاش و کوشش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در شهرستان های اهر و هوراند منجر به کشف شده است. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در جلسه پیشگیری از سرقت و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: بیش از ۸۰ درصد جرائم منجر به سرقت با تلاش و کوشش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در شهرستان های اهر و هوراند منجر به کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در جلسه پیشگیری از سرقت و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اهر بیشترین سرقت ها در این شهرستان را مربوط به سرقت های خرد و خانه باغ ها برشمرد.

وی افزود: در سطح شهرستان اهر بیش از ۱۲ هزار خانه باغ های پراکنده در حاشیه جاده های اصلی از جمله جاده های اهر_ تبریز، اهر_کلیبر، اهر_مشگین شهر قرار دارد که بیشتر صاحبان خانه باغ ها غیربومی بوده و به این خانه باغات در طول فصل سرد سال به حال خود رها شده اند.

وی شهرستان اهر را امن ترین شهرستان های استان برشمرد و گفت: خوشبختانه در این شهرستان جرایم خشن، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، سرقت بانک، سرقت زرگری و غیره وجود نداشته و بیشترین جرایم را سرقت های خرد و خانه باغ ها می باشد.

سرهنگ آقاپور در ادامه از دهیاران، شوراها، فرماندهان پایگاه ها، گشت های رضویون خواست با مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک در ورودی و خروجی روستاها و جاده ها بلافاصله به مراکز پلیس اطلاع دهند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.