کد خبر : 127322
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 ژانویه 2022 - 20:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهادت، هنر مردان خداست بسته هستند

شهادت، هنر مردان خداست

شهادت، هنر مردان خداست

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: شهادت، هنر مردان خداست و سردار قاسم سلیمانی فردی خدا ترس و ولایتمدار بود که شهادت در راه خدا را به جان خرید و در دفاع از دین و اسلام شهید شد. سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اهروصال، ضمن تسلیت دومین سالروز شهادت سردار دلها

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: شهادت، هنر مردان خداست و سردار قاسم سلیمانی فردی خدا ترس و ولایتمدار بود که شهادت در راه خدا را به جان خرید و در دفاع از دین و اسلام شهید شد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اهروصال، ضمن تسلیت دومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: با گذشت دو سال از شهادت این شهید بزرگوار همچنان عشق و اراده امت اسلامی به ایشان مثال زدنی و باشکوه است که این نشان از محبوبیت این شهید بزرگوار در کل جهان دارد.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی از تبار غیرت، شجاعت، دلیری و مرد میدان بود که حضورش در میدان جنگ لرزه بر اندام دشمنان می انداخت و دشمنان اسلام و انقلاب را یارای مقابله و توان دیدن شجاعت ها و دلیری های این مرد بزرگ را نداشت.

سرهنگ پاسدار سیفی گفت: شخصیت والای سردار سلیمانی بسیار بالاتر از هرگونه توصیفی است و ایشان فردی فراقومی و فراملی بودند و به هیچ قوم و ملت خاصی مربوط نبود به همین خاطر محبوب دلها هستند.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی متعلق به کل مظلومان جهان بوده به طوری که بعد از ترور ناجوانمردانه توسط دشمنان نظام و انقلاب حتی در آمریکا نیز بیش از ۶۵ یادواره به عشق شجاعت و ایثار سردار و همرزمانش برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه با اشاره به جنایات غیر انسانی گروهک تروریستی داعش در منطقه و خصوصا سوریه و عراق گفت: اگر نبود دلاوری، شجاعتی ودرایت سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه نبرد با داعش شاید امروز این آرامش و امنیت در منطقه و کشورمان نبود و این رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار و همرزمانش تا به ابد ماندگار و جاویدان خواهد بود.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.