کد خبر : 12723
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مارس 2015 - 20:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تکریت تحت محاصره نیروهای عراقی بسته هستند

تکریت تحت محاصره نیروهای عراقی

تکریت تحت محاصره نیروهای عراقی

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق گفت: تکریت هم اکنون در دسترس نیروهای عراقی است و تلاش می‌کنیم با کمترین هزینه آن را آزاد کنیم.     نیروهای عراقی منطقه السجاریه را در غرب الرمادی مرکز استان الانبار از گروه داعش بازپس گرفتند و توانستند راه‌ها را باز

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق گفت: تکریت هم اکنون در دسترس نیروهای عراقی است و تلاش می‌کنیم با کمترین هزینه آن را آزاد کنیم.

 

 

نیروهای عراقی منطقه السجاریه را در غرب الرمادی مرکز استان الانبار از گروه داعش بازپس گرفتند و توانستند راه‌ها را باز کنند و تمامی بمب‌ها را خنثی کنند. 
 
از سوی دیگر ادوات نظامی جدید نیروهای امنیتی عراق به اطراف تکریت وارد شده است و به گفته یکی از مسئولان عراقی نیروهای این کشور با استفاده از این ادوات قادر خواهند بود محاصره گروه داعش را تنگ‌تر کنند تا زمینه حمله به مرکز شهر فراهم شود. 
 
در همین حال» محمد الغبان «وزیر کشور عراق گفته است نیروهای امنیتی درحال فراهم کردن امکان خروج غیرنظامیان از تکریت هستند. 
 
خالد العبیدی وزیر دفاع عراق نیز به خبرنگار العالم گفت:« تکریت کاملاً در محاصره است. تکریت اکنون در دسترس ماست و ما قادریم هرلحظه که بخواهیم وارد تکریت شویم اما می‌خواهیم این اقدام با کمترین خسارت ممکن باشد.»
 
 
انتهای پیام/ع

 

source

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.