کد خبر : 126591
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 15:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اولویت ما رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان است/ اسفند ماه نرخ جدید کرایه تاکسی ها در اهر اعلام می شود بسته هستند

اولویت ما رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان است/ اسفند ماه نرخ جدید کرایه تاکسی ها در اهر اعلام می شود

اولویت ما رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان است/ اسفند ماه نرخ جدید کرایه تاکسی ها در اهر اعلام می شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اهر ضمن اعلام حمایت از قشر زحمتکش تاکسیرانی گفت: اولویت اصلی ما رفع مشکلات این عزیزان است و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد. شهریار عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، در خصوص برخی گلایه های همشهریان در خصوص اخذ کرایه بیشتر برخی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اهر ضمن اعلام حمایت از قشر زحمتکش تاکسیرانی گفت: اولویت اصلی ما رفع مشکلات این عزیزان است و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

شهریار عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، در خصوص برخی گلایه های همشهریان در خصوص اخذ کرایه بیشتر برخی تاکسی ها در مسیرهای مختلف شهر اهر افزود: این مسئله به جد توسط بازرسان تاکسیرانی در حال بررسی است و امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.

وی با اشاره به گرانی های اخیر در بحث لوازم خودرو که تمام کشور را تحت تاثیر قرار داده است گفت: ما نیز به این امر آگاه هستیم و کاملا با مشکل تاکسیرانان آشناییم ولی انتظار داریم قشر زحمتکش تاکسیرانی طبق قانون مصوب امسال که کرایه مسیرها در سطح شهر اهر ۱۳۰۰ تومان می باشد پیش بروند و در این راستا همه مکلفیم به قانون احترام بگذاریم.

عزیزی در خصوص افزایش یا کاهش قیمت مسیرهای سطح شهر اهر نیز افزود: سعی خواهیم کرد برای رفاه حال تاکسیرانان و حل مشکلاتشان در اسفندماه سالجاری با تشکیل جلسه ای بین هیئت تاکسیرانی در این خصوص تصمیم گیری و نتیجه را اعلام نماییم. 

وی از تاکسیرانان خواست همچنان به قانون احترام گذاشته و به بهانه نبود پول خرد از همشهریان کرایه بیشتر نگیرند و ما نیز حتما در خصوص حل مشکلات آنها اقدام خواهیم کرد.

عزیزی از عقد قرارداد با یکی از نمایندگی های خودرو برای رفع مشکلات ناوگان تاکسیرانی اهر خبر داد و افزود: در راستای حل مشکلات رانندگان عزیز انشالله قراردادی با یکی از نمایندگی خودرو منعقد خواهد شد که رانندگان بتوانند برای رفع مشکلات و تعمیر خودروی های خود به آن نمایندگی مراجعه نمایند و به صورت اقساطی اقدام به سرویس خودرو نمایند.

وی همچنین از پیگیری ایجاد خط ویژه تاکسیرانی در سطح شهر اهر نیز خبر داد و گفت:  برای این منظور در جلسه آینده طرح ترافیک با حضور مسئولان ذیربط این طرح مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اهر در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد در برخی از مسیرها خصوصا در مناطق حاشیه ای شهر که همشهریان امکان دسترسی به ایستگاه تاکسی را ندارند از تاکسیرانان به صورت شیفتی در این مسیرها استفاده شود. 

وی همچنین از ایجاد ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در سطح شهر اهر نیز خبر داد و گفت: پیگیری هستیم تا تاکسیرانان نهایت همکاری را با ما داشته باشند، در غیر این صورت برای مناطق حاشیه ای یا برخی مناطق دیگر شهر که امکان حضور تاکسیرانان در آن مکان نباشد از ناوگان اتوبوسرانی استفاده خواهد شد.

عزیزی در پایان افزود: ما با هیچ یک از تاکسیرانان مشکلی نداریم و تنها خواسته ما احترام به قانون و عمل به آن می باشد. 

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.