کد خبر : 126567
تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 21:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برخی از اعضای شورا با تکروی و سخنان تفرقه آمیز عامل اختلاف در این نهاد مردمی شده اند بسته هستند

برخی از اعضای شورا با تکروی و سخنان تفرقه آمیز عامل اختلاف در این نهاد مردمی شده اند

برخی از اعضای شورا با تکروی و سخنان تفرقه آمیز عامل اختلاف در این نهاد مردمی شده اند

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اهر امروز در محل شورای شهر با اطلاع از غیبت چندین باره برخی از اعضای  از جلسه شورای شهر اهر گفت متاسفانه برخی از اعضای شورا با تکروی و سخنان تفرقه آمیز عامل اختلاف و دودستگی در این نهاد مردمی شده اند. به گزارش پایگاه خبری اهروصال،

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اهر امروز در محل شورای شهر با اطلاع از غیبت چندین باره برخی از اعضای  از جلسه شورای شهر اهر گفت متاسفانه برخی از اعضای شورا با تکروی و سخنان تفرقه آمیز عامل اختلاف و دودستگی در این نهاد مردمی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، شهریار عزیزی با گلایه  از این عمل برخی عزیزان شورا گفت انتظار می رود دوستان شورا به خاطر احترام به آرای شهروندان که با هزاران امید به آنها رای داده اند با حضور در جلسات شورا،هرگونه پیشنهاد و نظرات و انتقادات خود را در جلسه شورا بیان نمایند.

وی افزود: علیرغم اینکه سرپرست شهرداری اهر حق جلسه اعضای شورای شهر را طی چکی آماده کرده بود اما با مخالفت بنده و اکثریت اعضای شورای شهر این چک وصول نگردید.

این عضو شورا ادامه داد تا زمانی که شهرداری نتوانسته حقوق معوقه پرسنل زحمتکش خدمات شهری و پاکبانان را پرداخت نماید چطور بخود اجازه می دهد که برای حضور در جلسات حق جلسه دریافت کند.

وی تاکید کرد ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و شهروندان با هزار امید مارا راهی این پارلمان شهری کرده اند که گرهی از مشکلات این  شهر مظلوم و محروم باز کنیم، نه اینکه خود با برخی ندانم کاری ها و اختلافات ساختگی مشکلی برای شهر باشیم.

عزیزی با گلایه از برخی اعضای شورا گفت به جای حاشیه سازی در خارج از شورا با حضور در جلسات که خوشبختانه همه شان علنی است اگر مورد اختلافی است در این جلسات مطرح و در صورت نیاز با حضور رسانه ها برگزار شود تا برخی شائبه ها نیز برطرف گردد.

وی خاطرنشان کرد، از زمان حضورم در شورا برای سوگندی که خورده ام به دفاع از حقوق همشهریانم  وفادار بوده و برای رفاه همشهریانم و توسعه شهرم تلاش کرده و خواهم کرد و با هرگونه سواستفاده از موقعیت، رانت خواری و دخالت خارج از شورا که متاسفانه در بروز این اختلافات بی تأثیر نیست تلاش خواهم کرد و منبعد نیز با تمام توان خدمتگزار همشهریان عزیزم خواهم بود.

عزیزی تاکید کرد: همه ما برای یک هدف کار می کنیم و آن خدمت بی منت به شهر و عمران و آبادانی آن است و این هدف در سایه اتحاد و همدلی میسر است ونه اختلاف و در این راستا انتظار می رود همه دوستان شورا با پرهیز از سخنان تفرقه آمیز به خاطر شهرمان تلاش کنیم.

وی یادآور شد اعتقاد دارم پیگیری مسائل و مشکلات همه مناطق شهری اولویت اعضای شورای شهر باشد و در ارائه خدمات، نباید برای خدمت رسانی به مناطق حاشیه ای تبعیض قائل شویم و همه محلات را با یک چشم ببینیم.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.