کد خبر : 126555
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 16:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نجات کشور متکی به تقویت تولید داخلی است بسته هستند

نجات کشور متکی به تقویت تولید داخلی است

نجات کشور متکی به تقویت تولید داخلی است

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اهر نجات کشور را متکی به تقویت تولید داخلی عنوان کرد و گفت: دانشجویان باید علم را به ایده و تجاری سازی تبدیل کنند. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمد روحی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فرا رسیدن روز دانشجو افزود: دانشجویان

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اهر نجات کشور را متکی به تقویت تولید داخلی عنوان کرد و گفت: دانشجویان باید علم را به ایده و تجاری سازی تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمد روحی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فرا رسیدن روز دانشجو افزود: دانشجویان و جوانان امروز کشور باید بدانند آینده سازان این مرز و بوم هستند و باید در رسیدن به موفقیت و سربلندی تلاش و همت نمایند.

وی گفت: دانشجو در کنار دانش پژوهی و ارتقای سطح علمی خود باید روحیه پرسشگری، مطالبه گری، دیدبان علم و سیاست، ناظر و پیش گام در مسائل فرهنگی و اجتماعی، جریانسازی، مسئولیت پذیری و غیره را داشته باشد تا بتواند در آینده کشور را اداره نماید.

رئیس دانشگاه پیام نور اهر بیکاری را عامل اصلی تمام مشکلات جامعه از جمله فقر، خودکشی، طلاق، اعتیاد و غیره برشمرد و افزود: تنها راه برون رفت از این معضل پای کار آمدن جوانان و دانشجویان در بحث تولید داخلی و اشتغال می باشد.

وی گفت: در این راستا باید جوانان و دانشجویان ایده ها و علم خود را به  مهارت تبدیل کرده و باعث تولید و اشتغال در جامعه شوند چرا که در صورت حل مسئله بیکاری در جامعه قطعا طلاق و اعتیاد و غیره در بین جوانان نیز کاهش خواهد یافت و در این راستا همه وظیفه داریم قدم های اساسی برداریم.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.