کد خبر : 126552
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 16:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تشدید نظارت بر نانوایی های اهر باید جدی گرفته شود بسته هستند

تشدید نظارت بر نانوایی های اهر باید جدی گرفته شود

تشدید نظارت بر نانوایی های اهر باید جدی گرفته شود

امام جمعه شهرستان اهر با انتقاد از عملکرد برخی نانوایی ها در پخت و توزیع نان مردم گفت: مسئله نان بسیار مهم است و باید مسئولان بیش از این بر چگونگی پخت،  کیفیت و وزن چانه ها نظارت داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه

امام جمعه شهرستان اهر با انتقاد از عملکرد برخی نانوایی ها در پخت و توزیع نان مردم گفت: مسئله نان بسیار مهم است و باید مسئولان بیش از این بر چگونگی پخت،  کیفیت و وزن چانه ها نظارت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کم فروشی و کاهش وزن چانه های نان را گناه بزرگ برشمرد و افزود: متاسفانه در جامعه برخی مواقع گناهان بزرگ در بین مردم کوچک گرفته می شود از جمله تخلفات نانوایی که باید توجه شود کاهش در کیفیت و وزن چانه ها یک گناه بزرگ می باشد.

امام جمعه اهر کیفیت و حجم نان پخته شده در اهر را نسبت به سایر مناطق کشور از جمله استان قم بسیار پایین عنوان کرد و افزود: مسئولان باید به جد وارد مسئله نان شوند چرا که کیفیت نان ها در این شهرستان بسیار پایین بوده و باید رسیدگی شود.

وی گفت: مقدار مشخص شده برای پخت نان نباید در نانوایی هاچط کاهش یابد چرا که در روز قیامت باید پاسخگوی مردم باشند.

آیت اله حاجی زاده در ادامه مسئله امر به معروف و نهی از منکر و اجرای آن را در جامعه بسیار مهم برشمرد و افزود: برای رسیدن به یک جامعه اسلامی و اخلاق مدار باید امر به معروف و نهی از منکر ترویج یابد.

وی در پایان از دولتمردان خواست در تمام کارهای خود منافع مردم را بیشتر مورد توجه قرار دهند و با درایت خود خصوصا در امر توزیع عادلانه کالاها و مواد غذایی با حذف دلالان سودجو آنها را با قیمت واقعی به دست مردم برسانند و عملکرد خوب را به مردم نشان دهند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.