کد خبر : 126525
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 10:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حقابه شهرستان مشگین‌شهر از آب رودخانه مشگین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود بسته هستند

حقابه شهرستان مشگین‌شهر از آب رودخانه مشگین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود

حقابه شهرستان مشگین‌شهر از آب رودخانه مشگین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود

نماینده مردم مشگین ‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حقابه شهرستان مشگین‌شهر از آب رودخانه مشکین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود. عباس‌زاده در خصوص حق آبه کشاورزان روستایی از سد ستارخان گفت: حقابه شهرستان مشگین ‌شهر از آب رودخانه مشگین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود و در کنار حق

نماینده مردم مشگین ‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حقابه شهرستان مشگین‌شهر از آب رودخانه مشکین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود.

عباس‌زاده در خصوص حق آبه کشاورزان روستایی از سد ستارخان گفت: حقابه شهرستان مشگین ‌شهر از آب رودخانه مشگین چای و اهر چایی نباید نادیده گرفته شود و در کنار حق حیات موجودات زنده و جلوگیری از تلف شدن موجودات زنده باید تلاش شود طبق آخرین تکنولوژی و یافته‌های بشری در بحث آب، مدیریت ویژه‌ای صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمود عباس‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشگین‌شهر، شهرستان استعدادهای پنهان با محرومیت‌های آشکار است و توسعه متوازن و عدالت‌محورانه تمامی مناطق استان باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.

وی در ادامه گفت: منتظر توزیع و توسعه عادلانه و متوازن در سطح استان اردبیل به‌ویژه در شهرستان مشگین شهر هستیم.

وی افزود: توسعه استان اردبیل و مرکز استان سبب خوشحالی تمامی استان است اما متاسفانه در طول سالیان گذشته به دلیل عدم توسعه شهرستان مشگین‌شهر شاهد مهاجرت از این شهرستان به مرکز استان و سایر استان‌ها بودیم به‌طوری‌که جمعیت این شهرستان از ۲۵۰ هزار نفر به ۱۶۰ هزار نفر کاهش یافته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از مدیران نگاه عدالت محورانه و توسعه‌ای به مناطق مختلف استان نداشته و همین امر سبب فشار بر روی مدیران شهرستانی در خصوص عدم انعکاس مشکلات شهرستانی می‌شود و لذا این رویه باید به طور کامل اصلاح شود.

عباس‌زاده مشگینی با اشاره به نقش بسیج و سپاه در محرومیت‌زدایی عنوان کرد: بسیج و سپاه در بحث کم آبی و مقابله با بحران آب با تمام قدرت در طول یک‌سال گذشته در کنار مردم در مناطق محروم است.

وی در خصوص ایجاد پست ۲۳۰ کیلوواتی برق شهرستان مشکین شهر نیز تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر پیشرفت بالای ۵۰ درصدی داشته و علاوه بر آن تکمیل و بهره‌برداری نیروگاه زمین گرمایی و اجرای طرح روشنایی جامع شهری در سال‌جاری از دیگر خواسته‌های به حق مردم مشگین‌شهر است.

نماینده مردم مشگین ‌شهر با بیان ظرفیت عظیم کامیون‌سازی مشگین‌شهر در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه اظهار کرد: در صورت راه‌اندازی برق ۵۰ مگاواتی در کامیون‌سازی«حدید مبتکران» مشگین شهر، می‌توان برای بسیاری از جوانان بیکار شغل پایدار ایجاد کرد و این موضوع سبب مهاجرت معکوس به شهرستان مشگین ‌شهر نیز خواهد شد.فارس

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.