کد خبر : 126483
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 21:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد بسته هستند

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد

استاندار آذربایجان‌ شرقی در پیامی، عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انا لله و انا الیه راجعون سلام و درود خدا بر دلیرمردانی که جان گران‌مایه خود را در راه دفاع از حق و فضیلت در

استاندار آذربایجان‌ شرقی در پیامی، عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم، حاج صمد فاتح‌نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سلام و درود خدا بر دلیرمردانی که جان گران‌مایه خود را در راه دفاع از حق و فضیلت در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از حریم قدسی ولایت و آرامش و امنیت میهن اسلامی و امت مسلمان سر از پا نشناختند.

جانباز سرافراز سپاه اسلام، صمد فاتح‌نژاد در زمره این مجاهدان جان‌برکف بود که مخلصانه در جبهه جهانی مقاومت در برابر استکبار جهانی و ایادی شرور آن در منطقه حاضر شد و در این مسیر مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

خبر عروج ملکوتی این جانباز دلاور عرصه دفاع از حرم اهل بیت و حریم امنیت، مایه تألم و تأثر فراوان شد؛ بدون شک روح بلند سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از این یار دیرین خود استقبال خواهد کرد.

اینجانب شهادت این سرباز وفادار ولایت را به مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی، بویژه خانواده معزز آن عزیز سفرکرده و همرزمان و دوستان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال، برای روح مطهر او، همنشینی با شهدای کربلا در جوار نعیم الهی را مسألت می‌کنم.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.