کد خبر : 126480
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 13:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور جوان ترین عضو هیئت کبدی اهر “علی عطازاده” در اردوی تیم ملی کبدی ایران بسته هستند

حضور جوان ترین عضو هیئت کبدی اهر “علی عطازاده” در اردوی تیم ملی کبدی ایران

حضور جوان ترین عضو هیئت کبدی اهر “علی عطازاده” در اردوی تیم ملی کبدی ایران

رئیس هیئت ورزشی کبدی اهر از حضور جوان ترین عضو هیئت کبدی اهر “علی عطازاده” در اردوی تیم ملی کبدی داخل سالن ایران خبر داد. اسلام خانزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال، پتانسیل ورزشی شهرستان اهر را در رشته کبدی بسیار مناسب برشمرد و افزود: در این شهرستان ورزشکاران توانمند و حرفه

رئیس هیئت ورزشی کبدی اهر از حضور جوان ترین عضو هیئت کبدی اهر “علی عطازاده” در اردوی تیم ملی کبدی داخل سالن ایران خبر داد.

اسلام خانزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال، پتانسیل ورزشی شهرستان اهر را در رشته کبدی بسیار مناسب برشمرد و افزود: در این شهرستان ورزشکاران توانمند و حرفه ای زیادی وجود دارند که هر کدام می توانند به عنوان بازیکن حرفه ای تیم ملی کبدی مطرح باشند.

وی گفت: بعد از انتخاب اینجانب به سمت رئیس هیئت کبدی اهر حدود ۳ سال است با همکاری قهرمانان این رشته ورزشی در تلاش هستیم علاقه مندان این رشته پرطرفدار و مهیج را بار دیگر به کلاس ها و تمرینات آمادگی برگردانیم و در این راه نیز به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم و با توجه به شیوع بیماری کرونا با برنامه ها و تمرینات انفرادی و در برخی موارد به صورت تیمی با رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم آمادگی برخی ورزشکاران را حفظ کرده و خوشبختانه هم اکنون سطح آمادگی و تمرینات ورزشکاران کبدی اهر در حد جهانی می باشد.

خانزاده در ادامه شهرستان اهر را قطب کبدی ایران برشمرد و افزود: با داشتن استعدادهای عالی بین جوانان ورزشکار در این شهرستان می توانیم در آینده نزدیک شاهد حضور ورزشکاران زیادی در سطح تیم ملی و تیم های مطرح دنیا باشیم.

وی از جمله موفقیت های ورزشکاران کبدی اهر را آموزش آنها توسط بزرگان این رشته ورزشی از جمله محمد عطازاده که از نخبگان و قهرمانان جهانی این رشته می باشد ذکر کرد و گفت: عطازاده با انتقال تجربیات خود از بازی های مختلف ملی و جهانی در کشورهای هند، پاکستان، کانادا و غیره به جوانان و علاقه مندان این حرفه ورزشی باعث کشف و شناسایی استعدادها و توانمندی های جوانان و پرورش آنها در این زمینه شده است.

رئیس هیئت ورزشی کبدی اهر ضمن تاکید بر ایجاد خانه کبدی برای پیشبرد اهداف قهرمانانه این ورزش محبوب در این شهرستان گفت: کلاس های متعددی در رشته کبدی از رده های سنی نونهال تا بزرگسال در این شهرستان در حال فعالیت می باشد که نیازمند حمایت و همراهی مسئولان برای حل مشکلات و کمبودها در این رشته ورزشی می باشیم چرا که اهر در این رشته ورزشی قهرمانان زیادی برای تیم ملی ایران پرورش داده که خوشحالیم به اطلاع برسانیم امسال نیز جوان ترین عضو کبدی اهر “علی عطازاده” علاوه بر کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی کبدی ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین در حال آماده شدن می باشد.

.

بازی در لیگ حرفه ای هندوستان تنها آرزوی بازیکن تیم ملی کبدی ایران 

علی عطازاده بازیکن تیم ملی کبدی داخل سالن ایران تنها آرزوی دوران بازیکنی حرفه ای خود را بازی در یکی از تیم های لیگ حرفه ای کشور هندوستان به عنوان “لژیونر” برشمرد. 

علی عطازاده نیز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال، حدود ۲۵ سال سن دارم و ۸ سال است ورزش کبدی را به صورت نیمه حرفه ای و حرفه ای زیر نظر برادر و مربی خود محمد عطازاده قهرمان جهان شروع کرده ام و از سه سال پیش به اردوی تیم ملی کبدی ایران دعوت شدم که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این اردوها تعطیل و امسال به دلیل وضعیت مناسب مجدد به این اردو دعوت و هم اکنون در تمرینات اردوی تیم ملی به صورت عضو اصلی حضور دارم.

بازیکن تیم ملی داخل سالن کبدی ایران افزود: رشته ورزشی کبدی در دو کشور هندوستان و پاکستان بسیار مطرح بوده و تیم ایران نیز جزو تیم های نخست و مطرح آسیا در این رشته می باشد که چندین مقام مختلف آسیایی و جهانی در کارنامه درخشان خود دارد. 

وی در ادامه هدف از حضور خود در اردوی تیم ملی را رسیدن به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین که به “المپیک آسیا” ذکر کرد و گفت: برای حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات آسیایی تاکنون در دو اردوی تدارکاتی که اولی در استان قزوین و دومین در الیگودرز لرستان در حال برگزاری است شرکت کرده ایم و تا رسیدن به اوج آمادگی همچنان در اردو خواهیم بود.

عطازاده با اشاره به پتانسیل های مناسب و جوانان بااستعداد شهرستان اهر در پیشرفت و توسعه ورزش کبدی افزود: متاسفانه در شهرستان اهر نبود خانه کبدی و خوابگاه عاملی است برای برگزار نشدن اردوی تیم ملی که امیدواریم با حمایت مسئولان این امر تحقق یافته و جوانان زیادی را به این رشته پرطرفدار جهانی تشویق و ترغیب نماییم تا آینده روشنی را برای جوانان این شهرستان ترسیم کنیم. 

وی گفت: جوانان شهرستان اهر استعداد فراوانی در ورزش کبدی دارند که در صورت کار کردن روی آنها می توان نفرات بااستعداد و قدرتمندی را به اردوی تیم ملی معرفی کنیم و هم اکنون نیز در این شهرستان کلاس های کبدی به صورت مداوم با بیش از ۲۰ نفر از جوانان فعالیت دارد که در صورت حمایت می توانیم این تعداد را افزایش دهیم.

عطازاده افزود: در حال حاضر اولین ورزشکار مردم استان آذربایجان شرقی هستم که برای اولین بار به اردو تیم ملی کبدی داخل سالن دعوت شده ام که امیدوارم در ادامه با بازی های درخشان بتوانیم تیم ملی را به مقام قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین برسانیم. 

وی در پایان از دعوت خود به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی نیز خبر داد و افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث لغو مسابقات در این رشته شد و امیدواریم با شروع مجدد تمرینات و بازی ها بار دیگر در این اردوها شرکت داشته باشم.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.