کد خبر : 126442
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 21:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احتمال ورود سویه آفریقایی کرونا بسیار بالا است بسته هستند

احتمال ورود سویه آفریقایی کرونا بسیار بالا است

احتمال ورود سویه آفریقایی کرونا بسیار بالا است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر در خصوص سویه جهش یافته جدید آفریقایی گفت: افرادی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند با توجه به احتمال ورود سویه آفریقایی سریعا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند. دکتر محمد میرزاپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، ضمن هشدار احتمال ورود سویه آفریقایی کرونا و جدی گرفتن واکسیناسیون

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر در خصوص سویه جهش یافته جدید آفریقایی گفت: افرادی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند با توجه به احتمال ورود سویه آفریقایی سریعا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دکتر محمد میرزاپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، ضمن هشدار احتمال ورود سویه آفریقایی کرونا و جدی گرفتن واکسیناسیون عمومی و استفاده از ماسک افزود: جهت ایجاد ایمنی افرادی که سه هفته بعد از تزریق دز اول واکسن برکت و سینو فارم و هشت هفته از تزریق واکسن آسترازنیکای آنها گذشته است نسبت به تزریق نوبت دوم واکسن خود در اسرع وقت اقدام کنند.

وی گفت: کلیه افراد بالای ۶۰ سال که ۴ ماه از تزریق دز دوم واکسن سینوفارم و برکت آن ها سپری شده است نسبت به تزریق دز سوم اقدام نمایند.

میرزاپور تعداد نوبت اول واکسن تزریق شده در شهرستان اهر را ۱۰۶۵۳۱ نفر (۹۶/۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال)، تعداد افرادی که دو نوبت واکسن گرفته اند را ۹۲۳۲۷ نفر (۸۳/۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال) و تعداد افرادی که نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند را نیز ۲۳۸۱ نفر(۱۲ درصد افراد بالای ۶۰ سال) عنوان کرد.

وی تعداد بستری در بخش های کرونایی را ۶۹ نفر ذکر کرد و گفت: تعداد کل موارد مثبت قطعی کرونا در اهر ۱۱۲۰۹ نفر و متاسفانه از این تعداد نیز ۳۱۳ نفر از هموطنان فوت کرده اند.

خبر از: مصطفی قربان موحد 

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.