کد خبر : 126431
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران نقطه عطفی در تاریخ جشنواره بود/ واکنش‌های مثبت به پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی‌نظیر بود بسته هستند

پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران نقطه عطفی در تاریخ جشنواره بود/ واکنش‌های مثبت به پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی‌نظیر بود

پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران نقطه عطفی در تاریخ جشنواره بود/ واکنش‌های مثبت به پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی‌نظیر بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گفت: پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در طول ادوار گذشته؛ نقطه عطفی در تاریخ جشنواره تئاتر کوتاه بود و اگر تأکید بر حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران داشتیم فقط خروجی تأثیرگذار و شناساندن جشنواره تئاتر کوتاه بود. به گزارش پایگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گفت: پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در طول ادوار گذشته؛ نقطه عطفی در تاریخ جشنواره تئاتر کوتاه بود و اگر تأکید بر حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران داشتیم فقط خروجی تأثیرگذار و شناساندن جشنواره تئاتر کوتاه بود.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، الیاس ممی‌پور، در دیدار دبیر پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: در چندین‌بار پیگیری مشخص شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رضایت از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، شهرستان اهر را تَرک کرده است .

وی گفت: نتیجه‌ای که از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گرفتیم حقیقتاً مثبت بود، همیشه در برابر جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران سنگ‌اندازی‌هایی وجود داشت اما این‌بار دغدغه‌ای به وجود آمده که همه پیگیر جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران هستند.

ممی پور افزود: جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با دعوت نماینده اهر و هریس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ریل قرار گرفت و اگر مسئولان کشوری در این جشنواره حضور نمی‌یافتند شاید طبق سال‌های قبل؛ به صورت عادی برگزار می‌شد.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ما گزارش و تاریخچه پانزده دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را خواسته بود که پس از چندین روز تکمیل و به وزارت ارشاد ارسال کردیم. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان بر بین‌المللی شدن جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران تأکید داشته و پیگیر هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر افزود: بازتاب جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در این دوره بسیار گسترده بوده است و این نوید بخش آینده ای درخشان برای ادامه این رویداد مهم هنری شهرستان خواهد بود و امام جمعه‌ی اهر نیز از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران ابراز رضایت‌مندی داشتند و حتی به صورت ویژه از سطح کیفی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران قدردانی کردند.

،

واکنش‌های مثبت به پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی‌نظیر بود

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت: واکنش‌های مثبت به پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بی‌نظیر بود

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، میرعباس خلیفه‌لو، در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن احترام به نمایندگان ادوار قبلی؛ به هر حال نماینده‌ای یافتیم تا با ما پابه‌پا باشد.

وی گفت: پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با واکنش‌های مثبت در کشور همراه بود و این دوره در سطح کشور ثبت شد.

خلیفه لو افزود: پس از اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چندین‌بار پیگیر شده‌اند و ما نیز برای دستورات وزیر ارشاد بایستی پیگیری‌هایی انجام دهیم.

وی گفت: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اهر؛ واقعیتاً استارت جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از پانزدهمین دوره زده شد و امیدوارم با حمایت نماینده مردم اهر و هریس و جمعی مسئولان و هنرمندان؛ بتوانیم شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را به صورت بین‌المللی و آبرومند برگزار کنیم.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.