کد خبر : 1255
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژانویه 2015 - 4:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یادواره استانی شهدای مدافع حرم در تبریز برگزار می شود بسته هستند

یادواره استانی شهدای مدافع حرم در تبریز برگزار می شود

یادواره استانی شهدای مدافع حرم در تبریز برگزار می شود

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، مراسم گرامیداشت یادواره «شهدای مدافع حرم استان» با سخنرانی سردار حاج سعید قاسمی در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود. در این مراسم که در آستانه ی نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم "شهید محمود رضا بیضایی" منعقد است، جمعی از خانواده‌های مدافع حرم استان نیز حضور خواهند داشت. بر

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، مراسم گرامیداشت یادواره «شهدای مدافع حرم استان» با سخنرانی سردار حاج سعید قاسمی در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود.

در این مراسم که در آستانه ی نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم "شهید محمود رضا بیضایی" منعقد است، جمعی از خانواده‌های مدافع حرم استان نیز حضور خواهند داشت.


بر اساس این گزارش مراسم شامگاه روز چهارشنبه ۲۴ دیماه از ساعت ۱۸/۳۰ الی ۲۱/۳۰ در محل تالار معلم واقع در خیابان ارتش جنوبی برگزار می‌شود.

گفتنی است شهیدان علی کنعانی (۱۳ اردیبهشت ۹۲) از مراغه، محمود رضا بیضایی (۲۹ دی ۹۲) از تبریز و محرم علیپور (۷ اردیبهشت ۹۳) از مرند، پس از هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی برای لبیک گویی به ندای "هل من ینصرنی اهل بیت سلام الله علیک" و  دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بودند که توسط تروریست‌های تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمده و به شهدای کربلا پیوستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.