کد خبر : 125189
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اکتبر 2021 - 19:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی شد بسته هستند

عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی شد

عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی شد

پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است. وی پیش از این فرمانده سپاه عاشورا بود. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، دقایقی قبل هیئت دولت سیزدهم به عابدین خرّم برای استانداری آذربایجان شرقی رای اعتماد داد. وی پیش از این فرماندهی سپاه عاشورای این

پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است. وی پیش از این فرمانده سپاه عاشورا بود.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، دقایقی قبل هیئت دولت سیزدهم به عابدین خرّم برای استانداری آذربایجان شرقی رای اعتماد داد. وی پیش از این فرماندهی سپاه عاشورای این استان را برعهده داشت.

پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد ۱۳۴۵ و دانش آموخته کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.

خرّم که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت می‌باشد؛ مراتب فرماندهی و مدیریت ارشد را از سالهای ابتدایی دهه هفتاد در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی‌این استانها را در کارنامه دارد.

مبارزه با مفاسد اقتصادی، احیا صنایع و پیگیری مشکلات اصناف و کارگران، افتتاح طرحهای عمرانی، زیرساختی و محرومیت زدایی بویژه در منطقه زلزله زده، حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری، مدیریت نهضت مواسات و کمک مومنانه و راه اندازی مراکز واکسیناسیون عمومی، جوانگرایی در انتصابات و ارتباط با فعالان فرهنگی و اجتماعی و نقش آفرینی در تنشهای مرزی شمالغرب کشورمان از جمله اقدامات شاخص خرّم طی ۴ سال گذشته در استان آذربایجان شرقی بوده است.

عابدین خرّم جزو گزینه‌‌‌های پیشنهادی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به وزارت کشور بود و امید می‌رود نقش پیشران در مسیر پیشرفت آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم را در شاخص‌‌‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با مردم باوری، روحیه جهادی و اتکا به برنامه‌‌‌های بالادستی ایفا کند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.