کد خبر : 125060
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 23:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه کنترل شیوع کرونا بسته هستند

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه کنترل شیوع کرونا

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه کنترل شیوع کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان تنها راه مقابله و کنترل بیماری کرونا برشمرد و بر لزوم  رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم مردم تاکید کرد. محمد میرزاپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال گفت: یکی از اولویت های ریشه کنی بیماری کرونا واکسیناسیون عمومی است و

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان تنها راه مقابله و کنترل بیماری کرونا برشمرد و بر لزوم  رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم مردم تاکید کرد.

محمد میرزاپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال گفت: یکی از اولویت های ریشه کنی بیماری کرونا واکسیناسیون عمومی است و باید تمام افراد جامعه نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند چرا که با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال اوج گیری مجدد کرونا همشهریان باید تزریق واکسن را جدی بگیرند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر از مردم دو نوبت واکسن دریافت کرده اند که کمتر از ۴۰ درصد جمعیت شهرستان اهر را شامل می شود و برای کنترل بیماری لازم است حداقل ۷۰ درصد مردم دو نوبت واکسن را دریافت کرده باشند.

میرزاپور همچنین از برگزاری اردوی جهادی طرح شهید رهنمون در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان اهر نیز خبر داد. 

وی گفت: اردوی جهادی طرح شهید رهنمون معمولا در مناطق روستایی کم برخوردار از خدمات درمانی و پزشکی و در راستای دسترسی عادلانه محرومین به این خدمات اجرا می شد اما از این پس تصمیمی اتخاذ گردید که این اردو در مناطق محروم شهری نیز که از خدمات درمانی و پزشکی کم برخوردارند اجرایی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر افزود: این اردو با همکاری شبکه بهداشت و درمان اهر، بسیج پزشکان، بسیج و سپاه ناحیه اهر در مناطقی که دسترسی به امکانات پزشکی بسیار پایین است از جمله منطقه چلب وردی جهت محرومیت زدایی و ایجاد دسترسی عادلانه خدمات برای همشهریان اجرا شد.

وی گفت: در این اردو پزشکان متخصص و عمومی شامل: متخصصان زنان و زایمان، ارتوپدی، کودکان، پزشک عمومی و واکسیناتور برای واکسیناسیون افرادی که به دلایلی تاکنون دزهای اول و دوم خود را دریافت نکردند به همراه ویزیت رایگان و ارائه خدمات دارویی به صورت رایگان در حال اجرا بوده و همچنان در روزهای آتی نیز این اردو در سایر نقاط محروم شهر برگزار خواهد شد.   

گفتنی است: تاکنون در شهرستان اهر تعداد کل موارد ابتلا به بیماری کرونا ۱۰۲۳۵ است که از این تعداد متاسفانه ۲۹۷ نفر فوت و تعداد بیمار بستری در بخش های کرونایی۷۱ نفر می باشد.

خبر از: مصطفی قربان موحد 

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.