کد خبر : 125056
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 22:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی همچنان در کنار مردم است بسته هستند

سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی همچنان در کنار مردم است

سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی همچنان در کنار مردم است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا همچنان در کنار مردم است. سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: سپاه و بسیج در قالب اردوهای جهادی، محرومیت زدایی و طرح شهید سلیمانی همچنان در کنار مردم بوده و

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا همچنان در کنار مردم است.

سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: سپاه و بسیج در قالب اردوهای جهادی، محرومیت زدایی و طرح شهید سلیمانی همچنان در کنار مردم بوده و خواهد بود.

وی افزود: در این راستا سپاه و بسیج با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان اهر و با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری در پایگاه شهید بروجردی مسجد حضرت علی اکبر(س) که منطقه محروم و حاشیه شهرستان می باشد اقدام به برگزاری اردوی جهادی ویزیت رایگان در قالب طرح شهید زوار گردید و انشالله این اردوی جهادی در سایر مناطق کم برخوردار شهر با قدرت در روزهای آتی اجرایی خواهد شد. 

وی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون برای ریشه کنی کامل بیماری کرونا از همشهریان خواست با حضور در مراکز درمانی و واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی در ریشه کنی این بیماری همکاری نمایند.

سرهنگ پاسدار میرزا محمدی در ادامه خدمت بی منت به مردم را یک عطیه الهی برشمرد و گفت: تا بسیج در این کشور است و تا این روحیه صدق، صفا، خدمت بی مزد و منت در میان مردم وجود دارد دشمن هیچ گونه لطمه ای به این انقلاب، نظام و کشور نمی تواند وارد کند.

وی در پایان از رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر، اعضای بسیج جامعه پزشکی و کلیه پزشکان متخصص و عمومی که با ارائه خدمات ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان در خدمت به محرومین تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.