کد خبر : 124986
تاریخ انتشار : شنبه 9 اکتبر 2021 - 10:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خدمت به خلق الله یک عبادت است بسته هستند

خدمت به خلق الله یک عبادت است

خدمت به خلق الله یک عبادت است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به خلق الله را عبادت ذکر کرد و افزود: باید مسئولان در خدمت رسانی بی منت به مردم در این روزهای سخت تلاش مضاعف کنند. احمد محرم زاده در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت:  مسئولان باید خدمت صادقانه خود را در عمل به مردم

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به خلق الله را عبادت ذکر کرد و افزود: باید مسئولان در خدمت رسانی بی منت به مردم در این روزهای سخت تلاش مضاعف کنند.

احمد محرم زاده در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت:  مسئولان باید خدمت صادقانه خود را در عمل به مردم نشان دهند و از شعار دادن بپرهیزند و با بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود زمینه را برای خدمت صادقانه به مردم طبق درخواست شهدا به کار بگیرند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار مسئولان ذکر کرد و افزود: مسئولانی که در راس خدمت رسانی به مردم هستند باید در خدمت به مردم ازهیچ تلاشی فروگذاری نکنند و در این راه جان، مال و وقت خود را فدای خدمت رسانی به مردم کنند.

وی گفت: مسئولان باید قدر و ارزش انقلاب را آنقدر بدانند و در هر مقامی و پستی که هستند در راه رسیدن به آرمان های شهدا، امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه به مردم تلاش مضاعف نمایند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به اینکه قدرت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا، امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم افزود: در حال حاضر ایران اسلامی یکی از قدرت های بزرگ منطقه بوده که در بحث تکنولوژی موشکی نقطه زن نیز به حدی پیشرفته شدیم که می توانیم از هر نقطه ای که بخواهیم هر تهدیدی را در چند هزار کیلومتری دقیقا مورد هدف قرار دهیم و این قدرت و پیشرفت به برکت خون شهدا می باشد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیل اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.