کد خبر : 124904
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اکتبر 2021 - 15:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس و زودبازده گامی مهم در توسعه و اشتغال در اهر بسته هستند

حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس و زودبازده گامی مهم در توسعه و اشتغال در اهر

حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس و زودبازده گامی مهم در توسعه و اشتغال در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر، حمایت از صنایع و کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس را گامی مهم در توسعه و اشتغال در این شهرستان عنوان کرد. سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس در شهرستان اهر گامی عملی و مهم در توسعه، رونق اقتصادی و

فرمانده سپاه ناحیه اهر، حمایت از صنایع و کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس را گامی مهم در توسعه و اشتغال در این شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس در شهرستان اهر گامی عملی و مهم در توسعه، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان اهر می باشد. 

وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از کارگاه های تولیدی و صنایع کوچک مقیاس از سوی سپاه گفت: سپاه و بسیج در راستای حمایت از صنایع تولیدی خصوصا تولیدات محصول بومی و محلی حمایت های مختلفی برای سرمایه گذاران انجام داده و همچنان نیز آماده حمایت از این قشر زحمتکش جامعه می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین با قدردانی از تلاشها و زحمات بسیج سازندگی سپاه عاشورا در زمینه حمایت و کمک به تولیدکنندگان محصولات داخلی و سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: حمایت قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا از کارگاه های تولیدی و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت این واحدهای زودبازده می تواند زمینه اشتغال و توسعه را در جامعه فراهم آورد و در این راستا نیز حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس در شهرستان اهر نیز گامی مهم در توسعه، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان فراهم خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی گفت: از جمله برکات نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴۰ سال اخیر توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و سپاه ناحیه اهر نیز در این راستا آمادگی کامل دارد از سرمایه گذارانی که بخواهند در مناطق محروم شهری و روستایی اقدام به ایجاد کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده کنند حمایت جدی نماید.

وی در ادامه از فعالیت های چند سال اخیر بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم شهری و روستایی تقدیر کرد و افزود: این کارهای جهادی و فرهنگی در راستای آبادانی، عمران و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین گفت: به مناسبت دهه آخر صفر و آغاز سال تحصیلی جدید ۶۰۰ بسته معیشتی به همراه ۶۰۰ بسته  پک لوازم تحریر به همت بسیج سازندگی سپاه و اداره بهزیستی اهر تهیه و در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.