کد خبر : 124814
تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 23:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهدای آلبوم یادگار شهادت به مادر شهید والامقام “کریم خجسته” در اهر بسته هستند

اهدای آلبوم یادگار شهادت به مادر شهید والامقام “کریم خجسته” در اهر

اهدای آلبوم یادگار شهادت به مادر شهید والامقام “کریم خجسته” در اهر

فرمانده حوزه مقاومت قدس شهری سپاه ناحیه اهر از اهدای آلبوم یادگار شهادت شهید “کریم خجسته” به مادر این شهید والامقام در این شهرستان خبر داد و افزود: شهید والامقام “کریم خجسته “در یکم فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه گیلانغرب بعد از سال ها رشادت و از خود گذشتگی در جبهه حق علیه باطل به

فرمانده حوزه مقاومت قدس شهری سپاه ناحیه اهر از اهدای آلبوم یادگار شهادت شهید “کریم خجسته” به مادر این شهید والامقام در این شهرستان خبر داد و افزود: شهید والامقام “کریم خجسته “در یکم فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه گیلانغرب بعد از سال ها رشادت و از خود گذشتگی در جبهه حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شد.

سروان پاسدار حسن پاشایی در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: به همت حوزه مقاومت قدس شهری سپاه ناحیه اهر و همکاری معاونت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه اهر برای اولین بار بعد از جمع آوری وصیت نامه، آثار و تصاویر شهید از دوران دفاع مقدس تا روز تشییع و تدفین، زندگی نامه و غیره به صورت آلبوم با نام” یادگار شهادت” در مراسمی به مادر شهید والامقام” کریم خجسته” به جهت صبر و استقامت مادر این شهید بزرگوار اهدا گردید. 

وی از دیگر اقدامات حوزه مقاومت قدس شهری سپاه ناحیه اهر در حدود ۷ سال اخیر را در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، تصویربرداری، ضبط و بایگانی خاطرات و سخنان پدران و مادران شهدا در جریان دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران برشمرد.

سروان پاسدار پاشایی هدف از دیدار و تجدید میثاق با شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان جامعه ذکر کرد و افزود: در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران سعی شده جوانان بسیجی که تجربه حضور در جبهه را نداشتند از نزدیک با زبان پدران و مادران شهدا جویای رشادت ها و ایثارگری شهدا باشند.

وی در ادامه بر اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در بین نسل جدید تاکید کرد و افزود: آثار و برکات دفاع مقدس بسیار عظیم بوده و حرکت در مسیر شناخت شهدا موجب روشن شدن چراغ آیندگان خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نشر انگیزه شهدا برای حضور در جبهه حق علیه باطل گفت: شهدای ما به عشق اسلام، انقلاب، ولایت و میهن پای در میدان نبرد گذاشته‌اند. بنابراین در برابر تحریف‌ها که ممکن است در آینده توسط دشمن ایجاد و ارائه شود، باید خاطرات و انگیزه‌های آنها در جامعه بروز و ظهور پیدا کند.

گفتنی است به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده حوزه مقاومت قدس شهری سپاه ناحیه اهر به همراه بسیجیان حوزه از خانواده شهید “کریم خجسته” و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس حاج “مصطفی خجسته” دیدار و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را در جمع یادگاران دفاع مقدس گرامی داشتند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.