کد خبر : 124752
تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 11:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارسباران بیش از ۱۲۰۰ شهید در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است بسته هستند

ارسباران بیش از ۱۲۰۰ شهید در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است

ارسباران بیش از ۱۲۰۰ شهید در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است

معاون اجرایی سپاه عاشورا گفت: منطقه ارسباران بیش از ۱۲۰۰ شهید در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است. سرهنگ پاسدار کاظم قلعه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی با تکیه بر فرامین امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار

معاون اجرایی سپاه عاشورا گفت: منطقه ارسباران بیش از ۱۲۰۰ شهید در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

سرهنگ پاسدار کاظم قلعه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی با تکیه بر فرامین امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار جهانی به پیروزی رسیده است.

به گزارش اهروصال، وی افزود: در این راستا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام و انقلاب با هر توطئه و ترفندی از جمله ترور، تحریم، ایجاد اختلاف قومی و تجزیه طلبانه، جنگ و … سعی در تضعیف و شکست انقلاب و نظام داشته و در اوایل پیروزی انقلابی نیز با وعده‌های دروغین به صدام یک جنگ نابرابر با همراهی استکبار جهانی علیه ملت ایران آغاز کردند.

وی افزود: دشمنان تمام محاسبات را در این جنگ نابرابر روی پیروزی قرار داده بودند، غافل از این‌که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچنان که پشتیبان انقلاب بودند با حضور در جبهه‌های جنگ بار دیگر دشمنان را شکست دادند و توانستند در این جنگ نابرابر نیز پیروز شوند.

سرهنگ پاسدار قلعه گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس در گرو ایستادگی مردم، شهدا و فرماندهان همیشه پیروز بود که جانانه در مقابل تمام قدرت‌های جهان ایستادند و حتی یک وجب از خاک کشور را تقدیم دشمن نکردند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس دوران طلایی برای ملت ایران بود چرا که بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی بالاخره سازمان ملل متحد آغازگر جنگ را رژیم صدام و پیروز این جنگ را ملت ایران اعلام کرد و این در حالی بود که در برخی از نقشه‌های دشمنان، ترسیمی که از تمامیت ارضی کشورمان روی نقشه‌های منطقه داشتند بیشتر مناطق کشور ایران را جزو خاک کشورهای عربی فرض می‌کردند، ولی به برکت نظام و حضور اقشار مختلف مردم ایران در جنگ تحمیلی تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد و پیروز میدان ملت ایران اسلامی معرفی شد. 

وی گفت: باوجود شکست‌های متعدد دشمنان و استکبار جهانی در مقابله با ملت ایران خصوصا در هشت سال دفاع مقدس، با جنگ دیگری به نام جنگ نرم وارد میدان شدند که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و این در حالی است که این دشمنی‌ها تا زمانی که ملت ایران روی آموزه‌های دینی، اسلام و حول محور ولایت فقیه، رهبری و محتوای اسلامی حرکت کنند دشمن دستبردار نخواهد بود. 

معاون اجرایی سپاه عاشورا از دیگر اقدامات دشمنان را تغییر در هویت ملی و اسلامی ملت ایران برشمرد و افزود: در جنگ نرم دشمن در سه مرحله وارد جنگ با ملت ایران شده که مرحله اول آن برنامه ریزی برای انقلاب‌های رنگی از سال ۷۸ تا ۸۸ است که دشمن با انقلاب رنگی، جنگ نرم و تهدید نرم قصد براندازی انقلاب داشتند اما با درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در ۹ دی این توطئه خاتمه یافت و دشمن با شکست در این مرحله، مرحله دوم که تشدید تحریم‌ها با قصد بود آغاز کرد.

وی ادامه داد: با تشدید تحریم‌های فلج کننده سعی در تضعیف و شکست ایران اسلامی داشت که با مقاومت مردم و اقتصاد مقاومتی این توطئه نیز در حال شکست است و اکنون در ادامه این دشمنی‌ها از اهداف شوم دشمنان، از بین بردن وحدت و یکپارچگی بین مردم است که با وجود توطئه‌های دشمنان همچنان وحدت و یکپارچگی مردم حفظ و حول حفظ آرمان های انقلاب و شهدا در حال حرکت است. 

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران گفت: وظیفه ما در مقابله با این توطئه‌ها جهاد کبیر در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و… است. 

.

آیت اله جواد حاجی زاده امام جمعه اهر

امام جمعه شهرستان اهر نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ایران اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس ایران به تنهایی در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاد و با تکیه بر اراده و لطف پروردگار و لبیک گویی به فرامین رهبری توانستند به پیروزی رسید.

حجت الاسلامی جواد حاجی زاده افزود: ملت ایران با پیروزی در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر بیمه کردن کشور تا ظهور امام زمان(عج)، تجربیات دفاع مقدس را الگویی برای فعالیت‌های مختلف خود در سایر حوزه‌های سیاسی، نظامی،  فرهنگی و … خود کردند.

وی گفت: یکی از عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس حضور عاشقانه اقشار مختلف مردم در جبهه‌های جنگ بود به طوری که مردم با آرزوی شهادت، اراده و گوش به فرمان رهبری در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و با وحدت و یکپارچگی توانستند به پیروزی برسند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار کاظم قلعه، معاون اجرائی فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان ارشد، خانواده معظم شهدا و بسیجیان شهرستان اهر قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و هم‌چنین ۶۰۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر به ارزش ۳۳۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر و اداره بهزیستی این شهرستان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و  کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

منبع: ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.