کد خبر : 124709
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 23:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دوران دفاع مقدس، دوران طلایی برای ملت ایران است بسته هستند

دوران دفاع مقدس، دوران طلایی برای ملت ایران است

دوران دفاع مقدس، دوران طلایی برای ملت ایران است

معاون اجرایی سپاه عاشورا گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس را دوران طلایی برای ملت ایران عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار کاظم قلعه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اهر با اشاره به دوران طلایی دفاع مقدس افزود: بعد از پیروزی مردم ایران در ۸ سال دفاع  مقدس بالاخره سازمان

معاون اجرایی سپاه عاشورا گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس را دوران طلایی برای ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار کاظم قلعه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اهر با اشاره به دوران طلایی دفاع مقدس افزود: بعد از پیروزی مردم ایران در ۸ سال دفاع  مقدس بالاخره سازمان ملل متحد آغازگر جنگ را رژیم صدام و پیروز این جنگ را ملت ایران اعلام کرد و این در حالی بود که غرب و استکبار جهانی در طول ۸ سال جنگ نابرابر سعی در به زانو درآوردن ملت ایران را داشتند که به برکت نظام، خون شهدا و حضور اقشار مختلف مردم در جبهه های جنگ تمام توطئه های دشمنان نقش برآب شد و در پایان پیروز میدان ملت ایران اسلامی شدند که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمنان ندادند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس را بر پایه آموزه های دینی و قرآنی با تکیه بر فرامین امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار جهانی ذکر کرد.

سرهنگ پاسدار قلعه گفت: دشمنام انقلاب و نظام از هر ترفند و توطئه ای از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تلاش کردند به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب برسانند و در اولین گام با وعده های دروغین به صدام یک جنگ نابرابرعلیه ملت ایران برپا کردند که در محاسبات خود پیروزی جنگ بودند، غافل از اینکه ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچنان که پشتیبان انقلاب و رهبری بودند با حضور در جبهه های جنگ بار دیگر دشمنان را شکست داده و توانستند در این جنگ نابرابر نیز پیروز شوند.

وی پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس را در گرو ایستادگی مردم، شهدا و فرماندهان همیشه پیروز عنوان کرد و گفت: با وجود شکست های متعدد دشمنان و استکبار جهانی درمقابله با ملت ایران خصوصا در ۸ سال دفاع مقدس، با جنگ دیگری به نام جنگ نرم وارد میدان شدند که از جمله آن ها انقلاب های رنگی از سال ۷۸ تا ۸۸ بود که دشمن با انقلاب رنگی، جنگ نرم و تهدید نرم قصد براندازی انقلاب داشتند اما با درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در ۹ دی این توطئه خنثی شد و در ادامه نی. دشمن با تشدید تحریم های فلج کننده سعی در تضعیف و شکست ایران اسلامی داشتند که با مقاومت مردم (اقتصاد مقاومتی) این توطئه نیز به حول قوه الهی در حال شکست می باشد.

وی از دیگر توطئه های دشمنان را از بین بردن وحدت و یکپارچگی بین مردم ذکر کرد و افزود: با وجود توطئه های دشمنان همچنان وحدت و یکپارچگی مردم حول محور ولایت،  امامت وآرمان های انقلاب و شهدا در حال حرکت می باشد. 

وی در پایان گفت: همچنان دشمنان با هجمه ها و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران در تلاش هستند و در این میان وظیفه ما در مقابله با این توطئه ها، جهاد کبیر در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، نظامی،  اقتصادی و… می باشد. 

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.