کد خبر : 124299
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 سپتامبر 2021 - 15:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چمن مصنوعی، حلقه گمشده فوتبال اهر بسته هستند

چمن مصنوعی، حلقه گمشده فوتبال اهر

چمن مصنوعی، حلقه گمشده فوتبال اهر

رئیس هیات فوتبال شهرستان اهر، حلقه مفقودی که فوتبال این شهرستان را تحت شعاع قرار داده عدم وجود چمن مصنوعی در این شهرستان است. کریم تورانچه زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال، گفت: نبود میدان فوتبال و چمن مصنوعی است و اگر بخواهیم در رشته ورزشی فوتبال در سطح استان و ملی حرفی

رئیس هیات فوتبال شهرستان اهر، حلقه مفقودی که فوتبال این شهرستان را تحت شعاع قرار داده عدم وجود چمن مصنوعی در این شهرستان است.

کریم تورانچه زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال، گفت: نبود میدان فوتبال و چمن مصنوعی است و اگر بخواهیم در رشته ورزشی فوتبال در سطح استان و ملی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید اولویت کاری مسئولان ایجاد میدان فوتبال تازه و چمن مصنوعی در شهرستان اهر باشد.

وی با اشاره به اینکه ساخت پروژه استادیوم ۵ هزار نفری همزمان با چند شهرستان استان آغاز شده است با وجود اینکه در شهرهای دیگر این پروژه به بهره برداری رسیده ولی متاسفانه با وجود گذشت چندین سال از کلنگ افتتاح پروژه استادیوم ۵ هزار نفری در اهر هنوز این پروژه در حد فونداسیون باقی مانده و نیاز است به دلیل نیاز مبرم این شهرستان به افزایش فضاهای ورزشی مسئولان هرچه سریع تر در ساخت و احداث این استادیوم اقدام نمایند.

ترانچه زاده با اشاره به اینکه میدان فوتبال کنونی اهر مربوط به ۴۳ سال پیش است گفت: با وجود اینکه با چنگ و دندان برای حفظ چمن این میدان تلاش می کنیم ولی امکان نگهداری و حفظ چمن این میدان بسیار سخت می باشد و لازم است در خصوص تهیه و ایجاد چمن مصنوعی مشابه کاری که در مشگین شهر اتفاق افتاده و چمن مصنوعی افتتاح شده در شهرستان اهر نیز این اتفاق مبارک صورت گیرد چراکه نگهداری آن نیاز به آبیاری، نگرانی از بارش برف و غیره ندارد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اهر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ فوتبال ارسباران نیز افزود: این دوره از مسابقات فوتبال که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به یاد جانباز سرافراز ابراهیم دوستعلی نژاد برگزار شد، ۱۰ تیم حضور داشت که در پایان “هیات فوتبال ورزقان” مقام اول، تیم فوتبال “قاریاتان هینی آباد” مقام دوم و تیم فوتبال “عقاب اهر” مقام سومی مسابقات را کسب کرد که قهرمان این مسابقات به لیگ استانی معرفی خواهند شد.

تورانچه زاده گفت: در این دوره از مسابقات تیم ها در رده سنی بزرگسالان شرکت کردند و تنها تیم باشگاه عقاب اهر با میانگین سنی زیر ۲۳ سال شرکت کرده اند و امیدواریم در آینده نزدیک این تیم جوان و آینده دار با داشتن بازیکنان جوان و با استعداد خود بتواند در لیگ امید استان ها و سوپر لیگ نیز شرکت کنند. 

رئیس هیات فوتبال شهرستان اهر در ادامه افزود: متاسفانه بیماری کرونا باعث تعطیلی و وقفه طولانی در برگزاری مسابقات فوتبال و سایر مسابقات ورزشی شده بود که امسال با وجود کاهش خطر کرونا مسابقات لیگ فوتبال ارسباران با شرکت ۱۰ تیم از شهرستان های اهر، ورزقان و هوراند انجام شد که در این میان متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی به موقع و دقیق باعث شد برخی از شهرستان های منطقه از جمله کلیبر و هریس و خداآفرین نتوانند در این مسابقات شرکت کند که انشاله از سال آینده در صورت مساعد بودن وضعیت این شهرستان ها هم می توانند در مسابقات لیگ فوتبال ارسباران شرکت کنند.

وی همچنین گفت: شهرستان اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران با داشتن ظرفیت ها و پیشینه تاریخی، فرهنگی و ورزشی، خصوصا با داشتن جوانان با استعداد و خوش استیل در ورزش فوتبال می توان با برنامه ریزی دقیق و همت مسئولان زمینه را برای برگزاری لیگ های مختلف منطقه ای با شرکت تیم های مختلف حاضر در شهرستان های منطقه ارسباران زمینه را برای رشد و شکوفایی تیم های فوتبال منطقه و شهرستان اهر فراهم شود.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.