کد خبر : 124124
تاریخ انتشار : جمعه 24 سپتامبر 2021 - 10:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تزریق واکسن برای کلیه معلمان و کارکنان دولتی و بانکی الزامی است بسته هستند

تزریق واکسن برای کلیه معلمان و کارکنان دولتی و بانکی الزامی است

تزریق واکسن برای کلیه معلمان و کارکنان دولتی و بانکی الزامی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: تزریق واکسن برای معلمین جهت حضور در کلاس الزامی است. دکتر محمد میرزاپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، افزود: تزریق واکسن علاوه بر معلمان برای کلیه کارکنان ادارات دولتی و بانک ها، اصناف و صاحبان اماکن و غیره الزامی می باشد و باید هرچه سریعتر برای واکسیناسیون

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: تزریق واکسن برای معلمین جهت حضور در کلاس الزامی است.

دکتر محمد میرزاپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال، افزود: تزریق واکسن علاوه بر معلمان برای کلیه کارکنان ادارات دولتی و بانک ها، اصناف و صاحبان اماکن و غیره الزامی می باشد و باید هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام نمایند.

وی گفت: در حال حاضر بهترین راه کنترل بیماری کرونا واکسیناسیون عمومی است و تمام افرادی که در شغل خود با مردم در ارتباط هستند باید در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

میرزاپور از اشخاصی که موعد تزریق دز دوم واکسن های سینو فارم و برکت آن ها فرا رسیده است خواست فردا به مراکز سلامت مراجعه کنند و گفت: دز دوم آسترازنکا نیز در مرکز سلامت شماره ۴ شهری تزریق می شود.

وی ساعت کاری مراکز سلامت را همه روزه بجز جمعه ها از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ اعلام کرد و افزود:  واکسیناسیون در روزهای جمعه از ۱۰ صبح الی ۱۹ در مراکز سلامت انجام خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت:  تاکنون تعداد افرادی که در این شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند ۸۲۳۲۹۰ نفر و تعداد افرادی که دز دوم واکسن را دریافت کرده اند را نیز ۳۲۵۷۵ نفر ذکر کرد و از تمام افرادی که تاکنون نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده اند خواست جهت دریافت دز اول واکسن به مراکز سلامت مراجعه کنند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.