کد خبر : 123287
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 سپتامبر 2021 - 7:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال قفل شدن است بسته هستند

بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال قفل شدن است

بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال قفل شدن است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: بار مراجعات کرونایی در این شهرستان شدیدا بالاست و بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال قفل شدن می باشد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمد میرزاپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه بیمارستان و کادر درمان اهر توان و ظرفیت خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان و بستری را ندارد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: بار مراجعات کرونایی در این شهرستان شدیدا بالاست و بیمارستان باقرالعلوم اهر در حال قفل شدن می باشد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمد میرزاپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه بیمارستان و کادر درمان اهر توان و ظرفیت خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان و بستری را ندارد. 

وی از علت اصلی افزایش مراجعین به بیمارستان گفت: در روزهای اخیر نتایج تلخ ازدحام‌ها و تجمعات بی‌رویه و خطرناک ایام عزاداری محرم به‌ویژه در دستجات شاه حسین‌گویان نمایان شده و بار مراجعات کرونایی به حدی بالاست که بیمارستان قفل شده است.

میرزاپور افزود: تمام بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر و حتی بخش اورژانس برای بستری تکمیل شده و بخش دیالیز قدیم هم که روز ۱۰ شهریور جهت بستری بیماران جدید کرونایی اختصاص یافت، تا هم اکنون تقریباً کامل شده و ظرفیت خالی نداریم.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان اهر بستری هستند و اورژانس بیمارستان همچنان میزبان افراد کرونایی جدید است که یکی پس از دیگری مراجعه می‌کنند.

میرزاپور افزود: متاسفانه نه امکانات و نه ظرفیت و تعداد نیروی انسانی ما توان خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان‌ را در این حد ندارد و از همشهریان خواهشمندیم ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از تجمعات بیرون از منزل به‌غیر از موارد ضروری خودداری کنند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.