کد خبر : 122724
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 9:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همکاری مردم تنها راه کنترل بحران کرونا در اهر است بسته هستند

همکاری مردم تنها راه کنترل بحران کرونا در اهر است

همکاری مردم تنها راه کنترل  بحران کرونا در اهر است

فرماندار اهر تنها راه کنترل و مهار بحران بیماری کرونا و پیک پنجم این بیماری در این شهرستان را همکاری مردم با مسئولان برشمرد. رسول خدابخش در گفتگوی با پایگاه خبری اهروصال ضمن اشاره به وضعیت اسفناک بیماری کرونا در شهرستان اهر از عموم مردم و همشهریان خواست برای قطع زنجیره بیماری کرونا و مهار

فرماندار اهر تنها راه کنترل و مهار بحران بیماری کرونا و پیک پنجم این بیماری در این شهرستان را همکاری مردم با مسئولان برشمرد.

رسول خدابخش در گفتگوی با پایگاه خبری اهروصال ضمن اشاره به وضعیت اسفناک بیماری کرونا در شهرستان اهر از عموم مردم و همشهریان خواست برای قطع زنجیره بیماری کرونا و مهار آن در پیک پنجم حتما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنار مسئولان همکاری جدی داشته باشند. 

وی افزود: در این روزهای سخت کرونایی تمام دستگاه های اداری، پلیس راه، پلیس راهور و غیره پای کار آمده اند تا از تمام ظرفیت هایشان برای مقابله با کرونا استفاده شود ولی این کافی نبوده و باید مردم نیز با ما همکاری نمایند و به مقررات بهداشتی و محدودیت ها ی کرونایی احترام بگذارند.

فرماندار اهر از جمله عامل اصلی افزایش بیماری کرونا در روزهای اخیر این شهرستان را برگزاری مراسمات دورهمی عنوان کرد و گفت: برای مهار و گذر از این بیماری خطرناک نیاز هست مردم از برگزاری هرگونه مراسمات و دورهمی جدا خودداری کنند در غیر این صورت مهار این بیماری در روزهای آتی بسیار سخت و دشوار خواهد بود. 

.

هیئات مذهبی و دستجات عزاداری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد

خدابخش در ادامه در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا در شهرستان اهر نیز گفت: با جلسات متعددی که با هیئات مذهبی انجام شد، چندین اداره را موظف به رسیدگی نحوه برگزاری و رعایت پروتکل های بهداشتی بین هیئات شاه حسین گویان این شهرستان کرده ایم.

وی افزود: خط قرمز ما سلامت مردم بوده و با وجود چندین مرتبه تذکر و توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین هیئت های مذهبی و دستجات عزاداری متاسفانه برخی از این هیات ها و دستجاتی به این دستورالعمل های بهداشتی توجهی ندارند و تنها نگرانی ما این است که بعد از این چند روز عزاداری حسینی شاهد افزایش آمار بستری و متعاقب آن بالا رفتن فوتی ها در این شهرستان باشیم، لذا در این برهه از زمان چیزی که بسیار حائز اهمیت است رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن از سوی خود مردم می باشد.

فرماندار اهر در ادامه ضمن هشدار به برخی از هیئات های مذهبی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و سلامتی مردم را به خطر می اندازند گفت: با اینگونه متخلفان برخورد جدی و قانونی نموده و در این خصوص با هیچ کس تعارفی نداریم و قطعا هیئات ها و دستجات متخلف از طریق دادستانی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی از هموطنان و هیئات مذهبی خواست به طور جدی به هشدارهای بهداشتی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نمایند تا در آینده کمترین میزان آسیب را از بیماری کرونا در این شهرستان داشته باشیم.

.

ممنوعیت ورود به جاده های موصلاتی شهرستان اهر

فرماندار اهر در پایان از اجرای محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان هرگونه تردد بین استانی از مسیر مواصلاتی اهر ممنون بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی روبرو خواهند شد و این روند جریمه هر ۲۴ ساعت تکرار می شود، لذا از هموطنان درخواست داریم به قوانین احترام گذاشته و از جابجایی و تردد در مسیر مواصلاتی  اهر جدا خودداری نمایند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.