کد خبر : 122342
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 آگوست 2021 - 17:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انعکاس حقیقت در جامعه، رسالت مهم خبرنگاران است بسته هستند

انعکاس حقیقت در جامعه، رسالت مهم خبرنگاران است

انعکاس حقیقت در جامعه، رسالت مهم خبرنگاران است

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: انعکاس حقیقت در جامعه، رسالت مهم خبرنگاران است. به گزارش پایگاه خبری اهروصال  سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران، افزود: خبرنگار انعکاس دهنده اخبار، وقایع و رویدادهای واقعی و مهم در جامعه است و خبرنگار باید سواد، تجربه و علم خبری داشته باشد و صرف

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: انعکاس حقیقت در جامعه، رسالت مهم خبرنگاران است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال  سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران، افزود: خبرنگار انعکاس دهنده اخبار، وقایع و رویدادهای واقعی و مهم در جامعه است و خبرنگار باید سواد، تجربه و علم خبری داشته باشد و صرف داشتن قلم و دوربین ملاک خبرنگاری نیست.

وی گفت: خبرنگار در کنار ارزش دادن به کار خبری باید دارای جسارت، ذوق، سلیقه و عشق به کار و از همه مهمتر سرعت عمل در نشر و درج واقعیت های جامعه داشته باشد و در کنار همه این ها حق گو و حق محوری را سرلوحه کارهای خود قرار دهد. 

سرهنگ پاسدار سیفی افزود: بحث نبرد رسانه ای در عصر جدید حرف اول را در دنیا می زند و هرکشوری که رسانه قوی و قدرتمند داشته باشد مسلما در جهان حرف اول را می زند به طوری که دیگر در وضعیت فعلی کشورها قدرت نظامی و اقتصاد چندان کارامد نبوده و بیشتر قدرت رسانه ای مطرح است.

وی گفت: امروزه دیگر امکانات و تجهیزات نظامی و اقتصادی قوی تنها ملاک قدرت در جهان نبوده و تمام کشورهای قدرتمند جهان به دنبال ایجاد رسانه ای قوی و تاثیرگذار در دنیا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: دشمن از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون با هرعنوان از جنگ هشت ساله گرفته تا فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه قصد آسیب زدن رساندن به جمهوری اسلامی را داشتند که خوشبختانه با رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم همیشه این توطئه ها با شکست روبرو بودند و خواهد بود.

وی ادامه داد هنوز دشمن هم اکنون با وسیله قدرتمندی که رسانه نام دارد وارد عمل شده است و در این میان رسالت مهم خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم و پاسداران عرصه نبرد رسانه ای این است که در میدان باشند و در مقابل جنگ نرم و رسانه های مسموم دشمنان مقابله نمایند و به انقلاب، نظام و جامعه کمک کنند.

وی افزود: امروز هرجا دشمن از نظر رسانه ای وارد کار شده موفق عمل کرده و بیشترین اختلاف افکنی و تفرفه را در جامعه پیاده نموده پس باید بیشتر از همیشه هوشیار و آگاه باشیم و در مقابل تهدیدات رسانه ای دشمنان مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان گفت: باید مسئولان امیدآفرینی را در جامعه گسترش دهند و در کنار توجه به مطالبات به حق مردم، کارهای مهم و اصلی انجام شده توسط ادارات و نهادها را نیز به گوش مردم برسانند تا در جامعه امیدآفرینی و نشاط گسترش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.