کد خبر : 122211
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 22:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خسارت شدید سیل به ۴ روستای شهرستان کلیبر/ ۳ مفقودی در سیل امروز کلیبر بسته هستند

خسارت شدید سیل به ۴ روستای شهرستان کلیبر/ ۳ مفقودی در سیل امروز کلیبر

خسارت شدید سیل به ۴ روستای شهرستان کلیبر/ ۳ مفقودی در سیل امروز کلیبر

فرماندار شهرستان کلیبر از وقوع سیل در چهار روستای این شهرستان خبر داد. عدالت حاجی پور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: متاسفانه در اثر بارش امروز باران چهار روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی دچار خسارت شدید شدند. وی همچنین افزود: متاسفانه در این حادثه سه نفر از

فرماندار شهرستان کلیبر از وقوع سیل در چهار روستای این شهرستان خبر داد.

عدالت حاجی پور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: متاسفانه در اثر بارش امروز باران چهار روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی دچار خسارت شدید شدند.

وی همچنین افزود: متاسفانه در این حادثه سه نفر از همشهریان مفقود شده اند و به تاسیسات زیربنایی شامل خط انتقال گاز، برق، آب شرب و تصفیه خانه آب شرب شهید لشگری  و به راههای روستایی و ۲ دهنه پل نیز آسیب جدی دیده است و بیش از ۲۰۰ عدد دام سبک و سنگین نیز در این سیل از بین رفته اند.

وی همچنین از مفقود شدن ۵ دستگاه خودرو شامل تراکتور، وانت نیسان، خودرو برداشت علوفه و یونجه و ادوات کشاورزی و همچنین از بین رفتن طرح های هادی روستاها خبر داد.

فرماندار کلیبر گفت: در حال حاضر اداره برق حل مشکل قطع برقی روستاهای آسیب دیده بوده و امداد و نجات نیز در حال کمک می باشند و قرار است فردا اول وقت نیز گروه تجسس برای پیدا کردن سه همشهری مفقود به محل حادثه اعزام می شوند.

وی از باز بودن کلیه راه های منتهی به روستاهای آسیب دیده نیز خبر داد و افزود: هم اکنون با همت راهداری و سایر ادارات ذیربط را ها باز بوده و رفت و آمد در این مسیرها بازدر جریان است.

وی از حضور سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اعضای ستاد بحران برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد و افزود:  

برق این مناطق آسیب دیده برقرار است ولی بدلیل حجم زیاد خسارت به تصفیه خانه شهید لشگری که آب حدود ۹۰ روستا را تامین می کند کمی با مشکل روبرو هستیم.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.