کد خبر : 122085
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 13:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرهنگ پاسدار سیفی فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر بسته هستند

سرهنگ پاسدار سیفی فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر

سرهنگ پاسدار سیفی فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر

طی حکمی از سوی سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار حسن سیفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر که با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان ارشد استانی و

طی حکمی از سوی سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار حسن سیفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر که با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، سرهنگ پاسدار سیفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی و سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر نیز به عنوان معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا منصوب شد.

،

تعامل و همکاری بین ادارات و نهادها باعث پیشرفت و حل مشکلات مردم خواهد بود

در این مراسم امام جمعه اهر بر تعامل و همکاری بین ادارات و نهادها برای پیشرفت، توسعه و حل مشکلات مردم و جامعه تاکید کرد. 

حجت الاسلام جواد حاجی زاده با تقدیر از تلاشها و خدمات شبانه روزی سرهنگ پاسدار موسی صفی در دوران خدمت صادقانه خود در سمت فرماندهی سپاه ناحیه اهر گفت: الحمداله مجموعه سپاه و بسیج تا امروز در تمامی صحنه ها و سختی همیشه در کنار مردم بوده و در خدمت رسانی صادقانه و حل مشکلات مردم کوچکترین تعللی نکرده اند و در تعامل با سایر ادارات نیز برای پیشبرد اهداف نظام و رفع مشکلات جامعه و مردم نقش موثری داشته است.

امام جمعه اهر ادامه داد امیدواریم در آینده نیز مجموعه سپاه و بسیج با همکاری سایر ادارات و نهادها با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خدمتگزاری به مردم جامعه تلاش مضاعف نمایند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری های این ماه گفت: حادثه عاشورا و حرکت امام حسین (ع) در واقع عکس العمل به آسیب های دینی است و به منظور تغییر و تحول در جامعه این حرکت تاریخی انجام شد و پیام حضرت امام حسین(ع) در این حرکت بزرگ جدا کردن حق از باطل، شناساندن کج روی ها و انحرافاتی که بعد از پیامبر در آن زمان رخ داده بود، اصلاح جامعه، تحول اجتماعی، ترویج توحید و زنده نگهداشتن سنت پیامبر بود.

گفتنی است: سرهنگ پاسدار سیفی فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر پیش از این ۲ سال فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ورزقان، جانشین فرماندهی و معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر را به عهده داشته است.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.