کد خبر : 122082
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 12:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر بسته هستند

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر

در مراسمی با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی سرهنگ پاسدار حسن سیفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی و سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر نیز به عنوان معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا منصوب

در مراسمی با حضور سردار اصغر عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی سرهنگ پاسدار حسن سیفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی و سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر نیز به عنوان معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم اتحاد، همبستگی، وحدت کلمه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری را رمز پیروزی و پیشرفت در کشور برشمرد.

سردار اصغر عباسقلی زاده، گفت: با اتحاد، انسجام، همکاری و هماهنگی تمام مشکلات جامعه برطرف و با اقتدار شاهد پیشرفت و حل مشکلات جامعه ایران و حتی مسلمانان خواهیم بود.

وی ولایت را نعمتی بزرگ و عظیم برای عزت و سربلندی مسلمانان برشمرد و افزود: نعمت ولایت باعث حل مشکلات دنیوی و اخروی، سربلندی مردم مظلوم جهان، سرافکندگی تمامی ظالمان و استکبار جهان خصوصا آمریکا و اتحاد مسلمانان خواهد بود و افتخار می کنیم امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران با لباس خادمی و سربازی برای اسلام و مسلمانان در برابر دشمنان صف آرایی کرده ایم و هر روز شاهد فروپاشی قدرت های استکبار جهانی هستیم.

سردار عباسقلی زاده گفت: با تکیه بر قدرت الهی و نعمت ولایت همچنانکه قدرت شرق در دوران بنیانگذار انقلاب اسلامی به فروپاشی رسید امیدواریم امروز نیز شاهد فروپاشی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا باشیم و این امر نیز انشاله با روی کار آمدن دولت انقلابی محقق خواهد شد.

وی افزود: با وجود توطئه ها و تحریم های دشمنان داخلی و خارجی در کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای بار دیگر مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران عزیز با حضور میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  بار دیگر مشتی محکم بر دهن یاوه گویی های دشمنان زدند و با انتخاب صحیح اشان قدرت و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشیدند.

سردار عباسقلیزاده در ادامه ضمن قدردانی از حضور مردم پرشور مردم غیور و ولایتمند شهرستان اهر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور بیش از ۶۰ درصدی خود پای صندوق های رای بار دیگر افتخاری بزرگ برای این شهرستان و استان آفریدند. 

در ادامه این مراسم نیز سرهنگ پاسدار موسی صفی فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر گزارشی از عملکردهای چند سال سپاه ناحیه اهر ارائه داد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.