کد خبر : 121836
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 8:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بکارگیری فکر و ایده نخبگان و فرهیختگان رمز پیشرفت و توسعه شهرستان اهر است بسته هستند

بکارگیری فکر و ایده نخبگان و فرهیختگان رمز پیشرفت و توسعه شهرستان اهر است

بکارگیری فکر و ایده نخبگان و فرهیختگان رمز پیشرفت و توسعه شهرستان اهر است

فرمانده سپاه ناحیه اهر بکارگیری فکر، ایده و اندیشه نخبگان و فرهیختگان را رمز توسعه و پیشرفت این شهرستان برشمرد.  به گزارش پایگاه خبری اهروصال سرهنگ پاسدار موسی صفی در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اهر افزود: توجه به فکر و ایده نخبگان و اندیشمندان خلاق و مبتکر این شهرستان می تواند راه گشایی برای

فرمانده سپاه ناحیه اهر بکارگیری فکر، ایده و اندیشه نخبگان و فرهیختگان را رمز توسعه و پیشرفت این شهرستان برشمرد. 

به گزارش پایگاه خبری اهروصال سرهنگ پاسدار موسی صفی در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اهر افزود: توجه به فکر و ایده نخبگان و اندیشمندان خلاق و مبتکر این شهرستان می تواند راه گشایی برای حل برخی از مسائل و مشکلات اقتصادی و اشتغال و توسعه در این شهرستان و منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه سطح علمی و پژوهشی جوانان نخبه و فرهیخته شهرستان اهر در سطح استانی و ملی در مرتبه بالایی است گفت: استفاده از نظرات فکری و ایده های این جوانان نخبه و با استعداد می تواند توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کند.

سرهنگ پاسدار صفی در ادامه مجمع عالی بسیج را اتاق فکر و ایده برای نخبگان، اندیشمندان و صاحبان نظر ذکر کرد و خواستار تقویت بیشتر این مجمع برای توسعه و پیشرفت شهرستان اهر شد.

وی در ادامه ایجاد خانه نخبگان در شهرستان اهر را یک فرصت مناسب برای ارتقاء فکر و ایده برشمرد که در صورت حمایت و فعالیت مستمر این خانه می توان زمینه پیشرفت، توسعه و اشتغال در این شهرستان و حتی منطقه را فراهم نمود.

وی در پایان ضمن قدردانی از تمام تولیدکنندگان و صنعتگران عرصه تولید و اشتغال در شهرستان اهر که شبانه روزی در پیشرفت و توسعه این شهرستان گام برمی دارند برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.