کد خبر : 121833
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 7:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با وجود اینکه ما روی گنج نشسته ایم هنوز فرزندان و نخبگان مان بیکاری و گرسنه هستند/تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است بسته هستند

با وجود اینکه ما روی گنج نشسته ایم هنوز فرزندان و نخبگان مان بیکاری و گرسنه هستند/تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است

با وجود اینکه ما روی گنج نشسته ایم  هنوز فرزندان و نخبگان مان بیکاری و گرسنه هستند/تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است

امام جمعه شهرستان اهر تفکر بسیجی را راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه عنوان کرد و گفت: هر جا که تفکر بسیجی بوده شاهد حل بسیاری از مشکلات در جامعه بودیم و هر وقت بسیج با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه می شود بسیاری از مشکلات و سختی های جامعه حل می شود. به

امام جمعه شهرستان اهر تفکر بسیجی را راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه عنوان کرد و گفت: هر جا که تفکر بسیجی بوده شاهد حل بسیاری از مشکلات در جامعه بودیم و هر وقت بسیج با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه می شود بسیاری از مشکلات و سختی های جامعه حل می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اهر پیشرفت علم در جامعه را باعث آبادانی و توسعه ذکر کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر چه علم در جامعه تقویت شود مسلما آبادانی و توسعه نیز اتفاق خواهد افتاد و در این راستا حمایت از تولید ملی و تقویت شرکت های دانش بنیان می تواند در این مسیر توسعه و پیشرفت بسیار موثر باشد.

وی همچنین گفت: مانع زدایی، ایجاد زمینه و فراهم کردن انگیزه برای فعالیت جوانان نخبه ای که دارای فکر و ایده خلاقانه در حوزه پژوهش و فناوری هستند می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نماید.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه ضمن تاکید بر مهارت آموزی بین دانش آموزان و دانش آموختگان دانشگاهی افزود: مدرک گرایی از معضلات امروزی جامعه می باشد که باید به آن رسیدگی شود و بیشتر دانش آموزان و دانش آموختگان به سمت حرفه و مهارت آموزی سوق داده شوند تا در آینده فردی مناسب برای جامعه باشد.

وی وجود ظرفیت های گردشگری، معدنی، کشاورزی، دامداری و غیره شهرستان اهر را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان بسیار مهم برشمرد و گفت: باید از این ظرفیت ها طوری استفاده کنیم که الگویی برای سایر مناطق ارسباران باشد.

با وجود اینکه ما روی گنج نشسته ایم  هنوز فرزندان و نخبگان مان بیکاری و گرسنه هستند

اهروصال/امام جمعه اهر ظرفیت معادن این شهرستان را بسیار غنی برشمرد و افزود: متاسفانه با وجود اینکه ما روی گنج نشسته ایم  هنوز فرزندان و نخبگان مان بیکاری و گرسنه هستند و این بخاطر این است که یا برای استخراج و استفاده از این معادن و نعمت های الهی اقدامی نشده است و یا تاکنون راهکار مناسبی برای آن پیدا نشده و یا به آن عمل نکرده ایم.

وی استفاده از ظرفیت های فکری و ایده نخبگان، اندیشمندان این شهرستان را راهی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت ذکر کرد و افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تولید، پشتیبانی و رفع موانع باید بسیج پیش قدم باشد و در این راستا برای رسیدن به شعار سال عزم ملی نیاز است تا تحقق آن عملی شود.

وی جوانان اهری را مستعد ترین و باهوش ترین قشر جامعه در سطح استان برشمرد که حمایت و پشتیبانی از آنها می تواند باعث توسعه و پیشرفت در جامعه شود.  

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.