کد خبر : 121830
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 7:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمایه گذاری روی نخبگان و فرهیختگان رمز توسعه و پیشرفت شهرستان اهر است بسته هستند

سرمایه گذاری روی نخبگان و فرهیختگان رمز توسعه و پیشرفت شهرستان اهر است

سرمایه گذاری روی نخبگان و فرهیختگان رمز توسعه و پیشرفت شهرستان اهر است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری و حمایت از نخبگان و فرهیختگان را رمز توسعه و پیشرفت شهرستان اهر برشمرد و افزود: استفاده از فکر و ایده این افراد می تواند باعث ترقی، پیشرفت و آبادانی این شهرستان شود. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در جلسه مجمع

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری و حمایت از نخبگان و فرهیختگان را رمز توسعه و پیشرفت شهرستان اهر برشمرد و افزود: استفاده از فکر و ایده این افراد می تواند باعث ترقی، پیشرفت و آبادانی این شهرستان شود.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اهر که در محل شهرک صنعتی اهر برگزار شد نرخ بیکاری در این شهرستان را ۲۷ درصد عنوان کرد و افزود: متاسفانه این آمار بیکاری جوانان معضلی جدی برای شهرستان، منطقه و خانواده هاست و باید در رفع این مشکل تلاش کنیم.

وی بر حرفه و مهارت آموزی بین دانش آموزان و دانش آموختگان مراکز دانشگاهی تاکید کرد و افزود: دانش آموختگانی که با مهارت های فنی و حرفه ای آشنا باشند می توانند در جامعه فردی موثر باشند.

 محرم زاده در ادامه با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان با حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم و اینکه مجلس با تمام وجود با از دولت در تشکیل کابینه قوی و مردمی حمایت خواهد کرد افزود: وجود یک کابینه جهادی، ولایی و کاری علاوه بر اینکه می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و ایران اسلامی را در مسیر موفقیت و سربلندی سوق دهد و دست افرادی که به دزدی از بیت المال و خیانت به اموال مردم آلوده شده است را نیز کوتاه نماید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در سایه رهبری عالمانه مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: در حال حاضر پیشرفت های علمی، پژوهشی، فناوری روز دنیا نشان از اقتدار کشور بوده و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی گفت: ایران اسلامی دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه علمی، فناوری، پژوهشی و غیره دارد که در صورت عمل به منویات و دستورات مقام معظم رهبری می توان بسیاری از مشکلات کشور را رفع کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بزرگترین معضل جامعه را در حال حاضر معضلات اقتصادی، معیشت، ازدواج جوانان و بیکاری برشمرد و افزود: متاسفانه در این روزها آمار طلاق  نسبت به آمار ازدواج بیشتر است و این  نشان از بیکاری و عدم اشتغال در بین جوانان بوده که باید مسئولان در رفع این معضلات و مشکلات تلاش جدی نمایند. 

محرم زاده همچنین گفت: امروز بسیج در کنار سپاه همیشه سرافراز نقش موثری در محرومیت زدایی، کمک مومنانه، توسعه علم و پیشرفت در جامعه ایفا می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی روستاها برای سال جدید خبر داد و گفت: این اعتبار برای ادامه پروژه های عمرانی و آبادانی روستاها هزینه خواهد شد.

اهروصال/وی با اشاره به ظرفیت های خوب معدنی شهرستان اهر و تقویت آنها در راستای توسعه، پیشرفت و اشتغال گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات و موانع فعالیت های معادن از جمله معدن شیله بران و سایر معادن اهر هستیم. 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ایجاد مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی اهر را متعلق به پارک و فناور استان برشمرد و افزود: این مرکز منبع تولید فکر و جمع آوری ایده ها توسط نخبگان و فرهیختگان است که در صورت حمایت منجر به تولید خواهد شد.

محرم زاده با اشاره به مشکلات متعدد در جامعه گفت: متاسفانه وجود مشکلات اخیر در جامعه و قطعی های برق باعث ایجاد مشکلاتی در پیشرفت پروژه های بزرگ شهرستان اهر از جمله در تکمیل بزرگراه اهر- تبریز که برای تهیه قیر ۵۰۰ تنی تاکنون جواب مثبتی از وزیر و پالایشگاه ها نگرفته ایم و همچنین کمبود سیمان نیز عاملی در عدم پیشرفت پروژه زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اسلامی اهر شده است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید شاهد حل مشکلات و توسعه در منطقه باشیم. 

وی در پایان ضمن تاکید بر جذب سرمایه گذار از مسئولان خواست از هرگونه بروکراسی اداری و بهانه های بی مورد در خصوص جذب سرمایه و سرمایه گذار جدا خودداری نموده و سرمایه گذاران بخش خصوصی را حمایت کنند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.