کد خبر : 121794
تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 12:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واگذاری بخش از اراضی پارک جنگلی فندقلو اهر به سرمایه‌گذار بخش خصوصی بسته هستند

واگذاری بخش از اراضی پارک جنگلی فندقلو اهر به سرمایه‌گذار بخش خصوصی

واگذاری بخش از اراضی پارک جنگلی فندقلو اهر به سرمایه‌گذار بخش خصوصی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: واگذاری پارک جنگلی فندقلو به سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دستور کار این اداره کل قرار دارد. به گزارش اهروصال، علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پارک جنگلی فندقلو از جمله مناطق گردشگری طبیعی استان است که همواره مورد توجه

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: واگذاری پارک جنگلی فندقلو به سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش اهروصال، علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پارک جنگلی فندقلو از جمله مناطق گردشگری طبیعی استان است که همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد، لذا تأمین زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران ضروری است.

وی گفت: با توجه به این‌که اراضی پارک جنگل فندقلو اهر تحت تملک محیط‌زیست و منابع طبیعی است، لذا این اداره کل در صدد است تا با تحویل بخشی از این اراضی و واگذاری آن به بخش خصوصی، زمینه توسعه گردشگری این منطقه را فراهم کند.

بایرام زاده عنوان کرد: پس از تحول اراضی توسط میراث فرهنگی استان، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این منطقه بکر و زیبا می‌توانند با اعلام آمادگی مراحل واگذاری را آغاز کنند، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه زیرساخت‌های لازم برای تأمین امکانات برای گردشگران فراهم خواهد شد.ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.